Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/marijanmalcevic

Marketing

Nakon posta, post o autima

Evo, s dva tjedna apstinencije od bloga dokazal sam da nisam ovisan o blogiranju. Draže mi je da rjeđe pustim post, kad imam nekaj zanimljivo za napisat ili kakvu zgodnu sličku za objavit, nego da se forsiram pisat gluposti koje nikog ne zanimaju svaki dan.
Nakon posta od postiranja, evo jedan prigodni post o autima. Prigodni je jer u ponedjeljak pičim za Ženevu, gdje se održava 77. salon international de l' auto et accessoires, po naški bi rekli ženevski autosajam.

logo

Slijedi mi još jedna maratonska vozna ruta od 10 sati. Nadam se da će bit samo 10 sati, jer kad se putuje prek Italije ondak se ništa nemre zasigurno planirat. Ja sam si lijepo isplaniral putovanje preko stranice Via Michelin, a kak bu završilo, bumo vidli.
Osim kaj me još uvijek veseli radit ovo što radim, veselim se odlasku u Ženevu i zato jer tam još nisam bio. Daklem, osim trošenje vremena za posao morat ću se malo igrat turista.

Ženeva

S obzirom da dugo, već više od 6 mjeseci, nisam pisao ništa o autima, ondak ću na blog postavit, do povratka iz Švice s friškim slikicama autića i komada, nekaj o autićima koji su mi u međuvremenu prošli kroz ruke. U 6 mjeseci bilo ih je zbilja pun kurac puno, pa mi je najteže prisjetit se svih i onda napravit selekciju. Al' evo, ipak sam izdvojio neke koji su vrijedni spomena.

Prvo par riječi o Večernjakovim maratoncima, koje smo istjerali do 50.000 km (Nissan Note, Mazda 5) ili još tjeramo do 100.000 km (Peugeot 607).
Najpoželjniji je, dakako, Žope. Jebi ga, ipak ga ima skoro pet metara (490 cm), nakrcan je opremom i košta oko 370.000 kuna, a najjebolji motor V6 2.7 HDI sa 204 KS.

Peugeot 607

Mazda 5 je pak u svojoj klasi (kompaktni monovolumeni) posebna po kliznim vratima i zasigurno bi mi bila jedan od favorita kad bih imao para za tu klasu auta. Ipak, ne bi je odabrao s dvolitrenim dizelskim motorom sa 110 KS jer je to zbilja premalo.
Nissan Note sam skoro kupio, jer je zbilja super prilika kaj se tiče omjera uloženog novca i onoga kaj se dobije. A za manje od 100.000 kuna dobije se prostran auto dugačak četiri metra s motorom 1.4 sa 88 KS, koji sam na putu prema Berlinu na nizbrdici natjerao do 190 km/h. Dakle, sve valja, ali meni je ipak bio premali u situaciji s velikim dječjim kolicima i hrpom druge prtljage. Ali za familiju s djecom koja se više ne vozaju u kolicima, Note je savršen.

Od auta koje sam proteklih mjeseci redovno testi(si)rao, za sparkirat u svoju garažu (koja je još u gradnji) poželio bih si sljedeće:
- Jeep Commander 3.0 CRD Limited, 218 KS, oko 510.000 kuna, grdosija koja ne poznaje prepreke;
- Volvo C70 T5 Summum, 2.5 benziner, 220 KS, oko 440.000 kuna, pravi premium kabriolet;
- Toyota RAV4 2.2 D-4D Executive, 136 KS, oko 265.000 kuna, simpatičan SUV-ić;
- Fiat Croma 1.9 JTD Dynamic, 150 KS, oko 200.000 kuna, neobičan, prostran, odličan motor;
- Hummer H3, 220 KS, oko 540.000 kuna, što sam reko za Commandera, vrijedi i za njega;
- Toyota Avensis 2.2 D-4D Clean Power Executive, 180 KS, oko 255.000 kuna, mrcina od motora, auto inače samozatajno odličan;
- Suzuki SX4 1.5, 99 KS, od 96.000 kuna, volim Suzukijeve benzince, a ovaj auto je svježe simpatičan;
- Volkswagen Golf GT, 1.4 TSI 170 KS, oko 170.000 kuna, super motor (turbo + kompresor);
- Citroen C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive, 136 KS, oko 235.000 kuna, Picasso je uvijek u modi, pa bi ga valjalo imat;
- Volvo S40 D5 Summum, 180 KS, oko 275.000 kuna, motorčina i pol;
- Mazda 6 SportCombi GT, 2.0 CD 143 KS, oko 250.000 KS, savršen za familiju, a ide prek 200 km/h;
- Suzuki Swift 1.3 GS AC MTA, 92 KS, oko 107.000 kuna, naslov sve kaže: mini auto za maksi zabavu;
- Chevrolet Epica 2.0 LT, 142 KS, oko 180.000 kuna, u bijeloj boji je poseban, zvuk šest cilindara je poseban;
- Volvo C30 T5, 220 KS, oko 315.000 kuna, još jedan jebeno dobar motor u Volvu, zapravo Fordov proizvod;
- Mini Cooper, 1.6 120 KS, od 150.000 kuna, joj, kak dobro leži, bolje reći stoji na cesti.

Ovijeh 15 autića nabrojani su slučajnim poretkom. Otprije na top-listi imam 20 auta, pa je sad malo problematično sastavit novu top-listu. Ali, ipak, kad bih imao garažu s 20 parkirnih mjesta, u nju bi strpao sljedeća vozila:

MOJA GARAŽA
Frischka Top-lista testi(si)ranih auta
(nema ocjena, nema kriterija, poredak po subjektivnom dojmu):

1. Audi A6 3.0 TDI quattro
2. Jaguar S-Type 2.7 V6 diesel
3. Škoda Octavia RS
4. Toyota Prius IPA
5. Hummer H3

6. Jeep Commander 3.0 CRD
7. Volvo C70 T5
8. Land Rover Discovery 2.7d V6
9. Peugeot 407 Coupe
10. Peugeot 607 V6 HDI

11. Volvo C30 T5
12. Honda Accord Type-S
13. Volkswagen Golf GT
14. Hyundai Terracan 2.9 CRDi
15. Mini Cooper
16. Mazda 5 2.0 GTA
17. Honda Civic 1.8 i-VTEC
18. Opel Vectra V6 3.0 CDTI
19. Ford Fiesta ST
20. Seat Altea FR
...
iz garaže su ispali Saab 9-3 SportCombi 2.0 TiD, Hyundai Sonata 2.4, Peugeot 407 SW 2.0 HDi, Opel Zafira 1.9 CDTi, Škoda Octavia 1.9 TDI DSG, Volkswagen Jetta 2.0 TDI, Ssanqyong Kyron 200 Xdi.



Post je objavljen 02.03.2007. u 18:40 sati.