Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/leskac

Marketing

imati ili biti

Baš smo se jučer u birtiji dtakli nekih tema koje su me ponukale na ovaj naslov.
Vječito filozofsko pitanje
Da li je danas važnije imati ili biti?
Hm, ako možemo reći da nekaj imamo, da li to znaći da mi i jesmo. Naravno, i to ovisi o kriteriju prema kojem se gleda. Činjenica je da danas oni koji imaju su na boljoj startnoj poziciji od onih koji nemaju, jer jedini kriterij danas je brže, bolje, više.
Da li je to objektivni kriterij? Ne slažem se
Nažalost danas je u zapadnim civilizacijama ( uz časne iznimke ), kao sve više i u Hrvatskoj. Jedini kriterij danas i ono na što ljudi potroše najveći dio svojeg dana, života - je kako imati, što više, i kad imaš i previše, opet ide još dalje. I naravno, ljudima ostaje sve manje vremena da se posvete onom - biti
Gajio sam nade da ovaj prkosni, nepokorivi, zajeban balkanski živalj neće dozvoliti da ih pokori American way of life. Nažalost, ako pogledam oko sebe, vidim da je to tako
Popustili smo
I sve više popuštamo
I na kraju - postat ćemo ko i oni
Da li ste spremni posvetiti cijeli svoj život i većinu svog vremena - nečijoj koristi, nečijem kapitalu, da bi neko imao. Koliko bi tražili para za to?
Vidimo da su već i neke naše firme uvele one američke gluposti - u sklopu firme teretane, vrtići, tuševi, kreveti - ma sve samo da bi radnik što više vremena provodio u firmi
I onda se još broji i kalkulira svaki prazan hod, kako povećati efektivu, kako uzeti još para
Postajemo strojevi, roboti

Imamo ali nismo

Post je objavljen 01.03.2007. u 16:47 sati.