Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ena17oh

my life is an adventure ....

...and u have to be crazy to go through it...
OK...neznam di da pocnem...rpvo dosla sam sa hawaia u cetvrtak na vece...LJUDI MOJI HAWAI SU PREDIVNI I OBECAJEM DA CU IH OPET POSJETITIsmijeh...ekipa je bila GENIJALNA,juzna amerika rulz-brazil,ekvadoryes,ludi ljudi,...
imam preko 400 slika...iskreno neznam di da pocnem,jer mi ovaj usporeni komp stavlaj jednu sliku pol satamad,but anyways...
idem od pocetka...u utorak ujutro sam se probudila kad me amber zvala da nemamo skole.ZASTO?zato jer normalno kad ena leti mora pocet snjezna olujadead...ja sam poludila padlo je cjeli dan sve je bilo bijelo,susjed je fulao ulicu i zavrsio na travnjaku jer nije vidio di treba ich kolko je snjega bilo...na vjestima su cjelo vrijeme govorili nemojte izlazit ako netrebate,ako stvarno netrebate...
nisam znala ni kao cu doc do aerodroma a akamoli ako cu poletit...ludznate da sam ludila...i krenuli mi tako sa cadillacom,jedva dosli do autoceste zanoslio ko ludo,na autocesti vozili 30 na sat...svako tolko naides na auto koji je izletio s ceste...snjezi ko ludo...i normalno nama se zamrznu brisaci...stali smo na nekom odmaralistu da ih pokusamo popravit ali nije islo...i sta je drugo preostalo nego natrag domano...meni suze u ocima..bila sam tako zivcana da me trbuh boliononono
dosli mi doma ja u suzama od muke...i zahvaljujuci mojoj predivnoj host family odlucili pokusat opet...uzeli truck napunili ga pjeskom,opereemili se lopatom,hranom,svjetiljkama,dekama,i krenuli opet...
i bilo lakse vozit truck...ja nisam skidala oci s ceste...i polako ali sigurno dosli na aerodorm oko ponoci..ja sam bila tako sretnasmijehsmijeh...i tako tamo sjedila ,molila da sv ebude ok s letom,malo spavala,jela i ok 4 se otvorio check in,isla odmah checkirat i pita me zenska ako hocu da me stave na raniji let u 5 i 45 mjesto 8 i po,ja on da moze,i ljepo udem u taj avion,prvo su se krila zaledilanono,onda dok su to zaledivali su zatvorili zracnu luku,mi smo cjelo vrijeme bili u avionu na pistilud,ja spaval..oko osam opet otvorili i konacno nakon tolko pokusaja poletili,let uzas,eek...dosta mi je letenja za cjeli zivotsmijeh..u hustonu sam dosla ksebi narucila svoj starbucks cofeeyes,i cekal let za honolulu...

ok sad imam jedan problem,dok me nije bilo promjenili mso internet na neki jeftiniji i normalno spriji i nemogu uploadati niti jednu sliku jer je presporo...tako zao mi je sto vas moram razocarat ali niti nezelim pisat post bez slika jer nisam ni mislila puno pisat nego smao stavit puno slika...cini se da cemo se vratit na onaj stari internet ubrzo pa cu onda napisat veliki post i da vam sve pokazem jer je stvarno PREDIVNO...
samo cu vam ukratko rech da sam isla na surfanje,vozila sam se u ljepoj bijeloj limuzini besplatno,ronili smo oko korljnog grebena,pila malosmijeh,isli na katamaran,iamli odlican party zadnji dan,ljepo sam pocrnila,dobila nove frendove odsvuda,jako plakala na rastankuno...
jojheadbangheadbangja ZELIM STAVIT SLIKE...ma joj to sam ja meni vam nikad neide sve ok uvijek nesh
uglavnom ja sam vam sad jako homesick jer je ful zbunjen osjecaj kad se kao vracas doma sa izleta i onda se nevratis domanosad...juche sam se rasplakal u skoli,prije atletike u svlacionici,kristen i courtney me tjesile,posle je i trener doso do mene jer je cuo...ma jednostavno nisam mogla drzat,onaj ojecaj kad samo zelis doma i gotovo...ma ajde sad sam bolje,za tjedan dana ce bit super,ali can't wait to go home...i fali mi svi frendovi sa hawaia,ajme...pozvana sam u rio iduce godine na karneval u brasil, jer ih je puno mojih iz brasila pa imamo okupljanje...ja bi ozbiljno otilslaludludmozda i da

ja neznam kako da stavim ove slike s voim sporimburninmadjoj...ako neko ima ideju nek javi..nadam se da cemo se brzo vratit na onaj stari net pa stavim puuuuno slikicathumbup
LOVE U ALLLkiss
sad idem citat druge blogove nisam dugokiss
cim mi vrate net staviit cu slike promisekiss

evo super sad kad sam napisal ovo mi uspije stavit jednu sliku jjoooj treba mu stvarno pol sata...nista nemogu ja tolko cekat za svaku sliku...ovo vam je moj avioncek onaj veliki..imash svoju tv,mozes birat izmedu 9 programa,muzike,igrica ko na kompu...uzivancija

ali ostatak cu vam drugi put jer ovo je smjesno kako je sporobang

evo ga na druga slika..pogled iz aviona..ma ja cu tu visit na netu pa kolko uspije slika uspije

Post je objavljen 25.02.2007. u 04:44 sati.