Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kaodajevazno

Marketing

Omaške...


Eto baš čitam ovih dana "Uvod u psihoanalizu" Sigmunda Freuda.

Odmah na početku knjige govori se o tzv omaškama.
To bi dakle bilo kada u govoru,pisanju i sl. umjesto riječi koju ste namjeravali reći kažete neku drugu pa se ispravite ili uopće niti ne primjetite.
Ona prava izgovorena riječ zapravo iskazuje vašu "potlačenu istinsku namjeru" koju iz nekog razloga niste izrekli ili pokazuje misli koje su se ispreplele i koje su ometale govor/pisanje.
No nije mi cilj objašnjavati omaške.Nisam rekla gotovo ništa o njima,ima toga još podosta,niti je gore navedeno objašnjenje omaški potpuno.(da ne bi bilo predbacivanja)

Nego pravi cilj pisanja ovog posta jest nešto drugo.
Htjela sam vam prikazati primjer kako zapravo omaške puno govore o osobi.

Pa tako danas profesor iz Gospodarskog prava(skrivio nesreću prije nekih mjesec dana jer je imao 2.8 promila alkohola u krvi,a pije i inače) predaje gradivo.
Pa daje primjer nečega i pritom spominje kamate.
Pa kaže:"Ako ne platite na vrijeme,mogu vam obračunati zatezne kamate npr.3 promila!" party

(jasno je da je htio reći 3 posto)

Omašku nije ni primjetio,štoviše,kasnije ju je još jednom ponovio!

Što možete zaključiti!
Promili i alkoholičari su u uskoj vezi,a njegovih 2,8 promila mi nameće osjećaj povezanosti između njegovih riječi(3 promila) i njegovih misli tog trena.

Pozdrav svima!
Nadam se da vam se promili neće nikada oteti kontroli naughty

Post je objavljen 22.02.2007. u 14:35 sati.