Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/povratakpitomace

Marketing

Kirinov izum Jubito postao tražen brend

jubito


Ministar unutarnjih poslova Ivica Kirin loš je govornik koji, čim malo dulje govori, "provali" poneku misao koju - blago rečeno - razumije samo on. Takve se misli danima kasnije komentiraju na internetu. No antologijska provala u kojoj je YouTube nazvao Jubitoom postala je temeljem jednog ozbiljnog projekta: naš karikaturist Nikola Plečko, Nik Titanik, odmah je shvatio "brendovski" potencijal Kirinova pojma Jubito, pa je lansirao seriju istoimenih proizvoda, koju će vrlo brzo okruniti pokretanjem prvog hrvatskog humorističnog portala. Prije toga je registrirao internetske domene Jubito.net i Jubito.com.
h h h h
- Sve ovo ide brzinom koju nisam ni slutio - kaže Plečko.
- Već 15 minuta nakon oglašavanja majica na internetu javio mi se prvi kupac. No to nije najvažnije. Čim je, prije dva tjedna, krenula priča s Jubitoom, registrirali smo domenu na kojoj ćemo razvijati hrvatski vizualni humor.
Uz moje karikature, koje na portalu objavljujem već pet godina, ići će razni filmići vezani za političare, ali ćemo lansirati i fotomontaže na kojima će biti likovi s estrade. Objavljivat ćemo i nastupe stand-up komičara i sl. Kirin nam u tome nije previše bitan, ali služi kao inspiracija. Kirin će biti maskota Jubito.neta - dodaje Nikola Plečko.
24 sata
blog NIK TITANIK'S MAD BLOG

Post je objavljen 20.02.2007. u 05:54 sati.