Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/novac

Marketing

Naš vlastiti brand

Svaka tvrtka ima svoj "brand" odnosno ugled koji uživa u društvu. Njezini proizvodi također imaju svoj brand. O brandu su napisane gomile knjiga koje neću spominjati, ali dovoljno je znati kako se svi trude imati što bolji i kvalitetniji brand.

Razmišljamo li ikada o svom vlastitom brandu. Niste znali da ga imate? Imate ga. Vi ste brand. Sve što radite na poslu u privatnom životu sve vaše riječi, vaši postupci određuju na koji način drugi misle o vama i kakvu su sliku o vama stvorili. Svatko od nas stvara određenu sliku o sebi i gradi svoj brand 24 sata na dan. Na našu žalost ili radost SVE SE BROJI. I onda kada nitko ne gleda. Ukoliko mislimo da možemo briljirati na poslu, a zeznuti svoje prijatelje ili obratno varamo se. Na kraju krajeva naše ime je sve što imamo. Kada sve izgubimo imamo samo sebe.

Integritet
Po mom mišljenju najvažniji dio osobnog branda. Integritet u stvari znači ako kažemo da ćemo nešto učiniti onda to i moramo učiniti. Moja riječ je moja svetinja. Zvuči poznato? Imati integritet znači imati bezuvjetnu i nepokolebljivu obvezu prema moralnim vrijednostima i dužnostima. Dok čitam ove definicije jasno mi je koliko je teško imati integritet i održavati ga. Danas kada ljudi bez problema kažu bilo što i sutra "promijene mišljenje" kao da se ništa nije dogodilo imati integritet može ispasti čak i glupo. Međutim oni koji uspiju u tome su ljudi koje cijenimo, koje poštujemo koje volimo i kojima vjerujemo. Malo ih je, ali ih ima. Ukoliko moram birati između integriteta i milijun kuna odabirem integritet.

Svaki put kada ste prijatelju rekli: "nazvat ću te sutra" i prošlo je tri godine - smanjili ste svoj integritet i svoj osobni brand
Svaki put kada ste rekli oprat ću suđe i niste ga oprali
Svaki put kada ste rekli bit će gotovo sutra i nije bilo gotovo
Svaki put kada ste rekli dogovoreno i niste ispoštovali dogovor

Sve su to situacije koje se svakodnevno događaju. Znam neki će reći pa nisam obećao, nisam ništa potpisao, niste ni trebali. Ako vam je potreban papir ili svečana prisega da održite svoju riječ gdje je onda vaš integritet?

Sve se broji. Svaka sitnica je važna. Nemojte mi reći: čujemo se sutra i onda mi poslati sms nakon tri godine.

Kada preuzmete zadatak ili obavezu bez obzira koliko su "mali" - napravite ga, završite ju. Tako ćete izgraditi svoj super brand i nove prilike u životu će vam same dolaziti. U slučaju da ne možete iz bilo kojeg razloga izvršiti preuzeti zadatak: JAVITE NA VRIJEME. Ne čekajte zadnji dan. Vaš integritet će možda biti malo narušen ili okrznut jer niste odradili dogovoreno, ali neće biti uništen jer ste javili na vrijeme.

Moja isprika gospodinu M.
Nakon ovakvog lijepog uvoda o važnosti držanja svoje riječi i osobnom brandu želim se ispričati g. M što sam prekršio naš dogovor. Zaj..... sam. Narušio sam svoj integritet i pogazio sam svoju riječ. Uništio sam jedan lijep odnos. No nisam to uradio radi više novca kako bi zlobnici pomislili. Ne. Učinio sam to glupo i nesvjesno ne želeći se suočiti sa stvarnošću i obavijestiti ga na vrijeme. Dupla greška. Dva žuta kartona za redom. Oprosti, žao mi je.

Post je objavljen 19.02.2007. u 13:07 sati.