Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/thewalkthrough

Marketing

Still Life




Avantura je žanr koji se igra polagano, uživajući u svakom trenutku otkrivanja djelova priče, rješavajući zagonetke koje ponekad znaju biti toliko teške da ćete danima razbijati glavu pitanjem "Što dalje?"headbang I kad napokon shvatite što dalje naiđe nova zagonetka koja je bar duplo teža od ove prijašnje. Nekoć davno avantura je vladala tržištem kompjuterskih igara ali lagano je gurana u zaborav jer nije bila isplativa kao ostali žanrovi. Danas se avantura vraća na scenu i svi oni koji su mislili da je mrtva sad uviđaju u kakvoj su zabludi bili. I nisu to nekakvi underground projekti, nekakve igre sumnjive kvalitete, to su igre u koje je uloženo mnogo novca i truda. I hvala Bogu da se vraćaju jer nakon svih ovih pucačina kojima smo zasipani iz dana u dan čovjek treba nešto da razgiba moždane vijuge. A avanture su prava stvar za to.



Igru započinjete kao Victoria MacPherson, agentica FBI-a u Chicagu koja radi na slučaju brutalnog serijskog ubojice koji je do tog trenutka ubio pet žena. Tijekom istrage agentica slučajno nabasa na dnevnik njenog djeda znanog kao Gustav MacPherson koji je 1929. bio privatni istražitelj u Pragu. Victoria shvaća da je i njen djed radio na slučaju serijskog ubojice čije metode "rada" i izbor žrtava podsjećaju na njenog ubojicu. Napredovanjem kroz igru kontrolirati ćete malo Victoriu a malo Gustava. Znači malo ćemo igrati u Chicagu a malo u Pragu iz 1929.god. Kako napredujete uviđate sve više i više sličnosti u djelovanju vašeg ubojice i ubojice na čijem je slučaju radio djed. Tko do vraga ubija te žene i zašto? Kako se ljudi istih imena pojavljuju u oba vremenska razdoblja? Da li je serijski ubojica iz Chicaga samo imitator ili tu postoji nešto više? Hoće li Neven Ciganović imati još koju plastičnu operaciju (mada mu nebi baš to preporučila)?nut

Victoria je talentirana održavateljica reda i mira (policajka) i pristojna forenzička istražiteljica koja ne dopušta da njezin mračni posao utječe na njen smisao za humor. Uglavnom Victoria je jedna moralna mlada dama koja je mnogo prošla ali to je nije uspjelo iskvariti. Gustav je jedan od vrlo rijetkih ljudi u Pragu koji mari za probleme prostitutki koje su na meti serijskog ubojice. Prateći zanimljive i vrhunski napravljene cut-scene saznajete sve što bi htjeli znati o Victoria-i, Gustavu, priči koju pokušavate otkriti. Da vam previše ne pokvarim iskustvo igranja spomenuti ću samo dvije: smrt prostitutke dok igrate kao Gustav je odrađena tako dobro da će vam se svaka dlaka na tijelu naježiti i da ćete stvarno poželjeti uhvatiti tog luđaka koji ubija i druga scena kad Victoria pokušava uhvatiti ubojicu po snježnim ulicama Chicaga. yes
Koliko god dobre cut-scene bile one su ništa u usporedbi s grafikom. Veoma detaljna grafika vjerno prikazuje lokacije kojima ćete prolaziti npr. napuštena kuća u kojoj su obitavali narkomani što se jasno vidi iz pobacanih igala i drugog pribora potrebnog svakodnevnom narkiću koji imalo drži do sebe, pa izgoreni dio Praga itd. Dizajn tih lokacija zaslužuje samo pohvale. Ipak moram vas upozoriti da igra obiluje scenama koje mogu biti iznimno uznemirujuće, što možemo zahvaliti autorima i njihovom smislu za detalje. blabla



Pa dobro nahvalih igru, a sad je stvarno vrijeme da iznesem pokoju lošu stvar u igri. Dakle zaključili smo do sada da igra ima fantastičnu grafiku, odličnu priču, super cut-scene koje prate tu priču i što ostaje? Pa zagonetke, naravno, koje su jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji dio jedne avanture. Zagonetke u igri Still Life se mogu podijeliti na stupidno jednostavne i na tako- prokleto- teške- da- ćete- udarati- glavom- u- zid (bol koju ćete pritom osjetiti bit će neusporedivo manja od boli koju će vaš jadni mozak osjetiti prilikom rješavanja ovih zagonetki). Većina zagonetki je stvarno prelagana za jednu ozbiljnu avanturu kao što je Still Life. A ove teže su stvarno toliko teške.

PREPORUČENA KONFIGURACIJA: 256 MB RAM, grafička kartica GeForce FX 5600 ili Radeon 9500 64 MB (meni radi odlično i na Radeon 9000 64 MB)




Post je objavljen 07.02.2007. u 19:20 sati.