Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/monetize

Marketing

Kako povećati cijenu klika?

Nekim zahvatima na stranici (optimizacijom reklama) moguće je u nekim slučajevima dobiti bolje plaćene reklame na vašem blogu ili stranici. Prva greška koju mnogi čine jest da stave puno blokova reklama na blog kako bi povećali zaradu. To je greška jer Google postavlja oglase u blokove reklama koje ste stavili na svoj blog tako da na najviše mjesto (najviše smješteno u html kodu) stavlja oglase koji su najbolje plaćeni a u one niže postavljene postavlja slabije plaćene oglase, dakle poslaže ih od najskupljeg prema najjeftinijem, što znači da nebiste trebali voditi računa o tome da imate više klikova nego da imate kvalitetnije klikove. Sada i sami zaključujete da bi bilo najbolje "natjerati" posjetitelje da kliknu na najviše oglasno mjesto.

Druga stvar koju imajte na umu jest da će vas Google više poštivati ako imate manji broj oglasnih jedinica. Googleov softver radi se tako da "razmišlja logično", da pokuša oponašati ljudsko ponašanje. Dakle čovjek koji dođe na neku stranicu i vidi da je stranica prenatrpana oglasima zaključit će da je autoru stranice više stalo do zarade nego do sadržaja. Isto tako i Google razmišlja, ako imate puno oglasa na stranici zaključit će da je ta stranica namijenjena generiranju novca, a ne pružanju sadržaja pa će zbog toga iz inata postaviti slabije plaćene oglase na vašu stranicu. Dakako to se gleda razmjerno sa količinom sadržaja na stranici, nije isto ako imate malo teksta i puno reklama ili puno teksta i puno reklama. Dakle količina teksta i reklama bi trebale biti u razmjeru.

Treća stvar je da Google voli kada mu reklame postavite što bliže vrhu stranice. Googleov robot čita html kod vaše stranice i najvišu vrijednost daje onom što je na vrhu koda, pa ako se AdSense blok reklama nalazi na vrhu html koda Google će mu dati višu vrijednost pa tako i bolje plaćene oglase. Također kada Googleov robot čita html kod lakše mu je čitati ako je kod jednostavniti te bi bilo dobro ako biste malo vremena posvetili optimizaciji html koda vaše stranice i maksimalno ga pojednostavnili.

Dakle sumirajmo što trebamo činiti kako bismo potencijalno povećali cijenu klika na naše oglase:
1. Google slaže oglase od najskupljeg prema najjeftinijem
2. Google ne voli kada postavimo puno reklama na blog ili stranicu
3. Google voli kada su oglasi postavljeni na visoko mjesto
4. Google ne voli kompliciran html kod


Još jedna stvar koju će vam mnogi ljudi reći da je tajna ovog posla - eksperimentirajte. Isprobavajte različite pozicije reklama, različite dimenzije blokova reklama, različite kombinacije boja... Napravite eksperiment, pričekajte 2-3 dana pa zaključite da li je eksperiment bio uspješan. Ako nije vratite na staru kombinaciju ili isprobajte neku novu.

Post je objavljen 05.02.2007. u 20:39 sati.