Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zoranostric

Marketing

Poskupljenje parkiranja u centru Zagreba

Spomenuh jučer da sam poslao još jedno priopćenje medijima. Dogovorio sam sa supredsjednicom stranke Vlastom Toth da reagiramo na jučeranji prosvjed automobilista protiv poskupljenja parkiranja u centru Zagreba.

Povodom današnjeg prosvjeda protiv poskupljenja komunalija u Zagrebu i protiv poskupljenja parkiranja u centrau grada, stranka Zeleni za Zagreb izjavljuje:
Podržavamo prosvjed samo u onom dijelu, koji se tiče poskupljenja komunalija. To je panična mjera, da se napuni gradska kasa za dalju provedbu megalomanskih, preskupih i nepotrebnih projekata (Tunel kroz Medvednicu, Sjeverna tangenta, Spalionica otpada idr.).
Ne podržavamo prosvjed protiv poskupljenja parkiranja u centru. Nužno je smanjiti broj automobila koji dolaze u centar. Prostor u centru grada je skup i onaj koji želi taj luksuz, mora ga adekvatno platiti.
Upozoravamo da su pokretači prosvjeda iznosili netočne (umanjene) podatke o cijenama parkiranja u centru europskih gradova. One se kreću od nivoa sadašnjih u Zagrebu naviše (dva eura na sat i više), uz posebni dodatak za emisiju štetnih plinova.
Ukazujemo, međutim, da je način na koji je gradska vlast provela ovo poskupljenje neprihvatljiv; nažalost, ponovo su brinuli samo o punjenju gradske kase. Povećanje cijena moralo je biti popraćeno paketom mjera za poboljšanje javnog prometa i ohrabrivanje biciklizma i pješačenja, koje nikako da stignu na red sjednica gradske skupštine, poglavarstva i Holdinga.
Potrebno je osloboditi tramvajske pruge automobila, čime bi se znatno ubrzali tramvaji, te mogla ubaciti nova kola. Uvesti nove autobusne linije, te osobito linije minibusevima, koje bi popunile sadašnje manjkavosti tramvaja i autobusa. Nove garaže treba graditi izvan uže gradske jezgre, ohrabrujući korištenje javnog prometa u centru. Treba razbiti nerazumni monopol taksi službe, što bi omogućilo znatno smanjenje cijena. Treba jače iskoristiti željeznicu na postojećoj trasi Savski Marof – Dugo Selo, te osposobiti sada nekorištene industrijske kolosijeke. Itd.
Iz primjera brojnih europskih i vaneuropskih gradova poznato je što treba činiti. Car Free Cities Network donosi brojne primjere «dobre prakse». Nažalost, podrška ovoj mreži u Zagrebu se svela na simbolično zatvaranje nekoliko stotina metara ulice za promet jednom godišnje.
Ako nekog zbuni izraz "supredsjedateljica" zelene stranke slijede spolni paritet u vodstvu, tako da umjesto jednog predsjednika/predsjednice ostoje dvoje, muško i žensko. Jedno od naših temeljnih načela je Spolna ravnopravnost i rodna jednakost.

Post je objavljen 01.02.2007. u 10:40 sati.