Kolko pažnje posvečujete detaljima? Pogotovo važi pitanje ako ste pročačkali malo više po ovom blogu ili sajtovima sa sličnim temama, da li od tad išta pažljivije promatrate stvari i drukčije razmišljate o njima? Koliko svjesno zapažate detalje, a koliko ih samo podsvjesno zapažate i prihvačate zdravo za gotovo?
Ajd par primjera, neki več i prije spomenuti:
Zašto u večini zemalja doba punoljetnosti bude baš 18 godina, ne 17, ne 19, zašto tek sa 3x6 (6+6+6) godina se smije voziti, piti, pušiti, kockati, gledati porno filmove, imati dozvolu za posjedovanje oružja i isto tako moči iči u rat i ubijati po naredbi? zašto skoro sve na internetu započinje sa www (3x23-če englesko slovo) kad je vrlo lako moglo biti ww. ili npr mn. (MegaNet šta ti ja znam) ili samo n. (net), da li je zato jer nema 33 slova u engleskoj abecedi nego samo 26 (2x13) tako da umjesto 33 imamo 23 (2x3 okultistič-ki) 3x23 je 69, yin-yang, horoskopski znak raka, seksualna pozicija, okultistički broj čovjeka (6) i Sotone (9), ili što stvarno znači 3x33=99 (9 i 11, Sotona i antikrist), a naopačke daje MMM iliti 3x13, a isto tako 2x3 2x3 2x3 daje 6 6 6 (često trice jer im je to prvi broj, simbol mu je trokut, 3+3=6 a 3x3=9, 6 i 9 su isti broj ako ih izvrneš), nije ni čudo da sa tim 69/99/666 kako god okreneš da je 80% neta pornjava, a tu opet imamo jedan simbol poznatiji kao xxx, iduče slovo nakon w iliti tri jednakokračna križa diagonalno iliti 3x24, opet se može dobiti njihov "broj čovjeka" (6) i "broj zvjeri" (666) ali ovaj put sa zbrajanjem 2+4 2+4 2+4, nije čudno da bi s pornjavom povezali broj 6 jer je seks največa ljudska slabost iliti ono na što Sotona jako igra pošto se velika večina nas svezi glede ovog dosta lako posklizne i napravi podosta grijeha da bi se uopče domogli seksa...
Zašto imamo npr simbol za "copyright" koji izgleda ovako © iliti slovo C u krugu, iliti 3/trokut u krugu, a krug je veliki simbol u okultizmu od svastike do jin-janga do križeva, pentagrama i heksagrama u krugovima a koji je sam za njih simbol sunca iliti največi svima poznati simbol palog anđela energije (O=15, 3x5, trokut i pentagram), da li je slučajno? Taj simbol se pojavljuje na sve strane, ali sam po sebi može biti slučajan, zato prije nego pomislite da sam pošašavio, pogledajmo simbol za "registered" koji je pak ® iliti R u krugu, iliti 18 (666) u krugu, trostruki heksagram u krugu, pa nema večeg simbola crne magije od toga a ovaj se pojavljuje kraj imena skoro svake firme na raznoraznim proizvodima po cjelom svijetu, a zna se da ljudi vole marke, a ako se ne pojavljuje taj, onda se pojavljuje "trademark" simbol ™ iliti TM, ovaj put bez kruga, ali sa ekstra slovom, spomenusmo da engleska abeceda nema 33 slova da uvaljaju 33-če što im je jedan od omiljenih brojeva, pa fino uvaljaju slovo T (20) i slovo M (13), TM = 33, a sva 3 ova simbola znače "can't touch this" iliti ovo je moje i nemože to nitko drugi koristiti ako ja ne odobrim...
Tako fino subliminalne stvari, njihova simbolika kud god se okreneš, godinama polako ubacivana i opčenito prihvačena kao normala, dok je to ovima koji znaju veliki gušt staviti stvari svima pred nos bez da oni imaju pojma o čemu se radi, onda se osječaju još močniji od nas "običnih ljudi". Filmska industrija je zadužena za utjecanje na umove ljudi, tako da i ovdje treba pripaziti na ubačenu simboliku koju podsvjesno upijamo kao spužve i onda svjesno prihvačamo. Podsvjest vam je kao recimo BIOS na računalu, prvo se BIOS starta i učita osnovne funkcije, a onda se tek učitava operativni sistem sa svim funkcijama i BIOS se uopče ne primječuje, ali promjene u BIOS-u imaju efekta na operativni sistem koji ga koristi kao osnovnu "bazu/temelj". Ljudi kažu - a to je ništa, ja to uopče ne primječujem i to neme nikakvog utjecaja na mene, ali da li stvarno mislite da rulja troši živu lovu na reklame na televiziji, novinama, magazinima, posterima, promotivne događaje, banner-e na internetu...i tako dalje i tako bliže... ako to nema efekta? Pa to se zna, propaganda radi na ljudima, ako čuju istu stvar iz podosta izvora, nakon nekog vremena če večina to početi i vjerovati, zna se da ljudi u šopingu ako imaju izbor od dva ista proizvoda od dvije kompanije sa istom cijenom i kvalitetom, oni če velikom večinom izabrati onaj koji poznaju, jer psihološki s tim se osječaju sigurnije, imaju više pouzdanja, nekako im se uvuklo pod kožu od raznoraznih reklama (makar mrzili reklamu, ali ju zapamtili) tako da kad izabiru ispadne im poznato i kao da su vidjeli nekog poznanca umjesto nekog novog koga ne poznaju, sigurno ste primjetili kako svaka reklama želi privuči pažnju a neke su tako glupe da ih zapamtite i efekt je postignut... Znamo što se dešava za vrijeme izbora, čim više love skupiti za propagandu, a s druge strane popljuvati protivnika da se čim više radi anti-propaganda jer to djeluje na ljude...
Dakle da počnem sa filmskim klasifikacijama kojima stalno rastu granice, ala što se smatralo previše nasilno ili prosto ili neprikladno iz drugih razloga za one ispod 18 godina u 70-tima, sad je standard za film klasificiran za djecu od 13-15 godina, tolerira se puno više psovki, nasilja, golotinje, prikazuje se drogiranje, seks, ubijanje itd s puno više realizma, a sjetimo se da podsvjest sve upija iz svih smjerova, pogotovo onaj mozga dijeteta koje još ustvari uči o svijetu i čim je mlađe teže razlučuje maštu od stvarnosti, jer ljudi uče kroz ono što vide u svom okolišu kao prihvatljivo, tako npr neke kulture rade nama skroz blesave stvari. Tko je ovdje igrao moderne 3D pucačine sa dobrom grafikom po pol dana i onda se išetao na ulicu među ljude i svi su nekako izgledali kao mete u igri? A ovo što je sad dobra grafika če biti ništa za par godina, a klinci to igraju puno, gledaju te moderne filmove, slušaju modernu glazbu, gledaju modernu televiziju i to koliko sati na dan a koliko provode s roditeljima ili radeči pozitivne aktivnosti? Tako ide polako sve više na loše, dok mi budemo stari, neče nam se nitko diči u tramvaju nego če sjediti i fino se smijati kako se jedva vučemo i tresemo, ali bit čemo sretni ako ne dobimo batina i ne uzmu nam lovu... A tko tu utječe tako negativno na naš svijet, tko to vuče žice preko ljudi bez morala koji su željni moči i novaca, za koje su voljni prodati sve...
Ok zanio se i ošo s teme, htio sam reči što se klasifikacija tiče "najdraži" su mi Australci, gdje za razliku od Amera funkciju dodjele filmskih rejtinga ima jedno državno tjelo, zato simbolika dobija dodatni značaj, dakle to vam izgleda ovako u Australiji (vidi niže):
General - (prikladno za sve) slovo G u trokutu, sa zelenom pozadinom, kao ono prvi stupanj masonerije kad si fino misliš da ih ima samo tri da postaneš Master Mason, znači trokut za tri, G koje se isto pojavljuje u masonskom logo-u koji sam čini dva trokuta, a u početku oni misle da stoji za Good (dobro) ili G-d (B-g), 7-mo slovo koje u okultizmu se asocira s nečim "božanskim", na niskim stupnjevima (znači večina njih) ni nemaju pojma o masonskim perverzijama i da je njima G simbol za seks (isto kao i obelisk za penis, kao što rekoh ljudi su tu slabi, dakle Sotona je jak i igra na tu kartu do daske) i oni na vrhu koji vrše njegovu volju to znaju i prihvačaju, zeleno se na engleskom asocira s novacima, ono izreke tipa, daj šuti nemaš pojma, još si zelen iza ušiju
Zidarski logo: