Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/derzafanistori

Marketing

CARUM RARUM

Iz dana u dan ne mogu se načuditi razvoju medija u hrvata.

Zar ne bi novinari kao struka trebali težiti obavljanju svog posla čim bolje ovisno o...hmmm...kategoriji medija u kojem rade?

Recimo:

novinari zaposleni u tabloidima pisati senzacionalistički, objavljivati pikanterije iz života lokalnih i inih poznatih, baviti se tračevima i "široko tumačiti" intervjue ;-))

novinari zaposleni u znanstvenim/kvaziznanstvenim publikacijama i slično biti znanstveno i činjenično orijentirani

i konačno...

novinari zaposleni u informativnim redakcijama/publikacijama težiti objektivnom prenošenju informacija, prepričavanju više nego interpretiranju.

Jasno, lakše se o nekoj temi malo informirati pa iznijeti svoje mišljenje nego proučiti temu pa sumirati informacije u oblik prikladan za iznošenje "prosječnom " korisniku.

Time ne želim reći da svi tako rade, ali da je onih koji su drugačiji jako mali broj ne treba posebno isticati jer je vidljivo k`o govno u punču.

Post je objavljen 26.01.2007. u 09:25 sati.