Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/podravec

Marketing

Umjetnost nagovaranja... nekad kao i sad?

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Svi smo mi djeca reklama, kao i naši roditelji pa njihovi roditelji i roditelji njihovih roditelja i tako do u neko doba prošlosti kad se shvatilo koliko reklama u stvari čini proizvod, odnosno koliko je bitna da se proizvod uspješno proda.

Nije bitno, bio dobar ili loš proizvod, dobra reklama uvijek dobro prodaje, pa i ono što ništa ne vrijedi.

Osvrnimo se oko sebe, i sve te silne blještave reklame danas. Po meni, to je već jedan razrađeni kliše pun blještavosti i goilih sisa i guzica, jer upravo to danas najviše prodaje koliko se meni čini neki proizvod, kao što je uvijek izraženi seksipil bio osnova dobre komercijalne industrije. A tad obično propizvod nije ni bitan, ap na kraju ne kupimo taj proizvod ali kupujemo guzice.

No da ne bih griješio i iznosio krive pretpostavke, koliko sam mogao primijetiti, nije baš svugdje tako. Primjerice u nordijskim zemljama treba skinuti kapu na inovativnosti u produkciji reklama, a i na tome što se tamo rade reklame koje na ipak puno inovativniji i zabavniji način promoviraju proizvod, bez već spomenutih S i G.


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Izgleda da mi ovdje mislimo kako će gola sisa i guzica biti ta koja će najviše prodati proizvod. Stoga ako netko ovo čita od cijenjene gospode ili dama koji proizvode reklame neka se ugledaju malo na sjevernjake i nešto nauče.

Da ne bih previše duljio, zaintrigirale su me nešto (u stvari poprilično) starije (TV) reklame i to iz zemlje koja je tu industriju izgradila do savršenstva.



Primjetiti ćete koliko je (iako će djelovati smiješno) u tim reklamama prisutna veća doza inovativnosti nego ono što danas uglavnom viđamo. Ako ništa drugo, bar je više, puno puno više kreative oko čak i onih najbanalnijih proizvoda. A da ne spominjem tek budget...






Post je objavljen 17.01.2007. u 22:01 sati.