Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/obsijana

Marketing

Rezultati ankete

Točna brojka zalijepljenih post-it papirića na prozorima je dvanaest (12). Broj potpuno rješenih reklamacija od strane Internoma je 12. Dakle, pokazali su do kraja svoju kvalitetu, a nagradno piće po izboru osvojio je Danijel (populano zvan Budo). Istina nije točno pogodio broj, no splet okolnosti je bio da smo reklamirali još jednu sitnicu na trinaestom prozoru, koju smo naknadno primjetili, a naravno da će i to rješiti.

O čemu se ovdje radilo. Iskreno, glavni razlog cijele priče je oštećenje stakla na jednoj kliznoj stijeni, koje instalateri nisu niti ugradili, no potaklo nas je potpuni detaljni pregled svih prozora. Oštećenje stakla je možda i gruba riječ, no imalo je nekakve nepravilnosti, krive lomove svjetla pod određenim kutem, nastao da li u proizvodnji, transportu ili kada god, no ipak je bio tu. Drugi glavni razlog je nekakva politika tvrtke da se ima nekih tri tjedna za reklamaciju proizvoda, e sada kako netko može imati uopće garancije koje se izražavaju u desecima godina, a da se nešto treba reklamirati u tri tjedna nije mi baš bilo jasno i možda se nisam dovoljno dobro razumio sa prodavačem. Možda se radilo o garanciji na instalaciju ili što god treće, no brojka od tri tjedna je jasno spomenuta. Treći razlog su blagdani i nejasnoće oko dolaska Internormovog predstavnika, koje su naravno kulmnirale mišlju kako su neka mutna posla. No srećom nije bilo razloga za zabirnutost. Vjerojatno se radi i o klasičnoj priči sa satova psihologije, gdje vozač auta ostao bez benzina hoda prema benzinskoj stanici i smišlja razne priče kako će ga prevariti i iskoristiti prodavač benzina. Ono skupo naplatiti benzin, pa kantu za benzin i tko zna što još, te kada konačno dođe do benzinske, uslužnog prodavača koji ga pozdravlja, on opsuje i poručuje mu da se nosi i on i benzin i kanta za benzin. Naravno nije baš toliko eskalirala situacija, no tko zna što bi se desilo da smo čekali još koji tjedan.

Jedan od značajnijih nedostatak su bile mrlje na pet prozora na koje su se vidjele pod određenim kutem. Mrlje su nekakvog nepravilnog oblika recimo otprilike dimenzija centimetar-dva sa centimetar-dva, po jedna na svakom od tih prozora na sličnom mjestu. Uglavnom, radi se dijelu otiska vakumskog prijenosa stakla u prizvodnji i ako ne nestanu unutar godine dana, zamijeniti će stakla. Jedno balkonsko krilo na jednom staklu ima pri dnu stakla mjehurić zraka i njega će zamjeniti. Također jedno prozorsko staklo ima sitnu crnu prljavštinu uhvaćenu u staklu i njega će zamjeniti. Uglavnom, politika tvrtke Internom je da se sve sitne nepravilnosti koje se vide na udaljenosti od jedan metar ispravljaju, odnosno zamjenjuju oštećeni djelovi.

Potom jedan od komarnika je pri spoju na čvrsti pokretni dio imao pravilni rez od nekih jedan centimetar i sam po sebi ne bi predstavljao neki problem kada ne bi postojala vjerojatnost da se počne širiti. Kako se nalazi nisko pri spoju gdje se nalazi ojačanje mrežice, ako bude moguće probati će se zalijepiti sa obje strane sa istom mrežicom, no ako ne bude moguće zamijeniti će mrežicu. Zatim jedno staklo ima nekakvo oštećenje što bi se moglo zamijeniti sa nekakvim tvrdokornijim silikonom. Iskreno potrudili smo se da to očistimo, no oni će to rješiti. Na jednom mjestu nedostaje dio silikona i to će rješiti. Na dva prozora se aluminijska obloga pomiče i to će popraviti. Na jednoj oblozi balkonskih vratiju postoji ogrebotina, te će ju zamijeniti. Na drugim balkonskim vratima je zaboravljen jedan fiksni dio okova, zbog kojih se vrata ne mogu fiksno pritvoriti, već se labavo stoje dok se ručica ne spusti, te će naravno i to rješiti. Jedna gumena brtva je sitno oštećena i ukoliko se bude širila zamijeniti će ju. Plastični čep koji nedostaje na jednom mjestu krila dodati će, jedne roletne koje su se vjerojatno pomakle u osovini ispraviti će, te konačno jedan komarnik koji se ne spušta glatko popraviti će. I da, instalateri nisu do kraja sa vanjske strane na nekim prozorima stavili pur pjenu i to će se rješiti.

Daleko da su većina reklamacija sitnice i gotovo sigurno se pojedinačno ne bi naglašavale i vjerojatno niti prijavljivale, a sa druge strane za dio problema nije niti bilo dileme da će se u konačnici rješiti, no puno toga se nekako poklopilo i produžavanje neznanja te iskustva sa drugim dobavljačima i prodavačima su učinile svoje, a to je da su u strahu velike oči.

Nakon današnjeg dana moram priznati da se tvrtka Internom i njihov distributer Klanjac iz Karojbe, sa svojim izdvojenim pogonom u Puli, ipak pokazali kao dobar partner. Daleko da će imati to još prilike dokazati ispravljanjem svih tih sitnica, a pojaviti će možda i nove prilike, s obzirom da se Klanjac bavi i proizvodnjom (ili preprodajom, tko zna) sobnih vratiju. Sigurno mi je kamen pao sa srca zbog nakon raspleta cijele te priče.

Siline slikice, opise, nijanse u naručivanju, definiraju vanjske stolarije, na što treba paziti i sl. dobiti će te nekom drugom prilikom.

Danas smo bili u trgovini namještaja i smišljali kuhinju, te sam dobio niz novih podataka vezanih uz definiranje kuhinje, ali i prakse prilikom izrade iste pa bi mogao jednom prilikom i to iskustvo opisati. Iskreno pitanje kuhinje je došlo na rad prvenstveno zbog odlučivanja gdje treba dovesti struju u kuhinji kako bi to ispalo kako treba, bez nekih naknadnih kemijanja. Srećom sada imamo vremena tražiti informacije poslje podne, a i jedan od razloga smanjenog pisanja bloga je potraga za informacijama. Tako sam npr. jučer proučavao naše tržište programabilnih termostata za 220 V (ne one 12 V signalne) i nije baš neko. Ako znate nešto više slobodno se javite. Naravno priča oko termostata nije tu zbog potencijalne sutrašnje kupnje, već stropnog grijanja i koncepta bez nekakvih glasnih startera. Sutra bi trebao skočiti u još neke trgovine elektromaterijalima, no svi baš navalili na inventure.

Post je objavljen 04.01.2007. u 20:17 sati.