Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jakovljevic2

Marketing

Renault Twingo Concept





Maleni francuski automobil stekao je gotovo kultni status još 1992, prilikom predstavljanja na pariškom Mondial de l'Automobileu. Do 2002. Twingo je preživio tri dorade, a ove godine Francuzi su se odlučili na predstavljanje njegovog konceptnog nasljednika


Twingo je od svojih početaka bio izbor mladih ljudi koji su na prvo mjesto stavljali praktičnost i upotrebljivost, kao i nezanemarivu ekonomičnost i nisku cijenu održavanja. Twingo je pritom bio i vrlo zabavan automobil koji je doista nudio više nego što se na prvi pogled moglo zaključiti.
Prije tri godine prvi put se počelo šaputati o njegovom nasljedniku, prve špijunske fotografije automobila koji je bio kompaktniji i manji od Clija dale su naslutiti da Renault nešto sprema, a koncept koji je debitirao na nedavno održanom auto salonu u Parizu jasan je pokazatelj da u dogledno vrijeme možemo očekivati nasljednika Twinga.

I dok većina proizvođača nasljednike veoma uspješnih automobila tek blago vizualno doradi, u Renaultu su se odlučili na temeljit redizajn, zbog kojeg nas konceptni Twingo više podsjeća na spomenuti Clio, nego na prvu generaciju kompaktnog gradskog mališana.

No to ne znači ništa loše. Naprotiv, sudeći prema interesu koji je automobil izazvao u Parizu, usudili bismo se reći da su francuski dizajneri odradili odličan posao. Naravno da će serijski automobil biti znatno manje 'nabrijan' od konceptnog, no i ovako su nam Francuzi ostavili dovoljno mjesta za špekuliranje, a s obzirom na sve žešću borbu u kompaktnom segmentu, ništa nije nemoguće.

Konceptni Twingo osmišljen je kao ultrazabavan automobil koji će u velikoj mjeri raspolagati svim onim što vole mladi. Budući da, prema Francuzima, mladi ljudi danas vole glazbu, pretvorili su kompaktnog mališana u jedan veliki iPod na kotačima.

Centralna konzola raspolaže USB utorom pomoću kojeg se iPod jednostavno integrira u središnji sustav kako bi suvozaču omogućio reprodukciju ili miksanje audio i video sadržaja. Tu je i 15-inčni LCD monitor putem kojeg je omogućeno bežično spajanje na internet, a zahvaljujući ugrađenoj kameri, postoji i mogućnost videokonferencije.


Pokraj upravljača je bluetooth čip koji olakšava spajanje mobilnih uređaja sa središnjim sustavom, a pritom svako sjedalo raspolaže svojim utorom za slušalice kako bi svaki putnik mogao uživati u svom odabiru glazbe. Za poseban vizualni efekt, dok je automobil u mirovanju, brine se unutarnji 'light show' te središnji grafički ekvilajzer.

Izvana Twingo, premda je dug svega 3,6 metara i izuzetno kompaktan, izgleda veoma sportski, što može zahvaliti ponajprije zanimljivom dizajnu sa staklenim panoramskim krovom, predimenzioniranim 17-colnim felgama iza kojih se skrivaju masivna žuta kočiona kliješta, interesantno oblikovanom i sofisticiranom LED svjetlosnom sklopovlju te aerodinamičnom paketu.


Pod poklopcem se krije turbopunjeni 1,2-litreni benzinski agregat koji razvija 100 KS i 145 Nm okretnog momenta. Štedljivi i ekološki osviješten 16-ventilac uparen je sa sekvencijalnim šesterobrzinskim mjenjačem.

Konceptni Twingo bio je veliko iznenađenje pariškog auto salona ponajprije stoga što nije pretjerano sličio modelu sa špijunskih fotografija koje su nastale na hladno/toplim i dinamičkim testiranjima. Renault je poznat po pomalo ekscentričnom pristupu u dizajnu, pa nas stoga ne bi mnogo iznenadilo kada bi serijski primjerak Twinga u mnogočemu nalikovao interesantnom konceptnom primjerku.




Post je objavljen 04.01.2007. u 08:52 sati.