OSVRT NA POLUSEZONU

Gospić je u ovu sezonu, slično kao i u prethodne dvije krenuo s velikim ambicijama i od samog početka Gospić se postavio kao glavni favorit za naslov. Uprava je i ove godine dobro radila, dovedena su neka pojačanja, nekim igračima se zahvalilo i sve je bilo spremno da se krene po kantu koja se tako željno isčekuje u Gospiću. Na koncu polusezone u Gospiću su zadovoljni sa 8 prvenstvenih pobjeda, 2 remija i tek jedan gostujući poraz kod najljućeg suparnika, Brodosplita. Atmosfera u ekipi je bila odlična tokom čitave sezone. Najveći problem su bile učestale ozljede pojednih igrača. Prije svega se tu misli na Ricarda, Romaria te Ibrišimovića, a upravo su oni ti koji rade razliku u odnosu na ostale ekipe, a u mnogo utakmica ove sezone nisu mogli pružiti svoj maksimum ili čak nisu ni nastupali. S druge strane pojedinci su odigrali cijelu sezonu na viskom nivou i na neki način mnogo su puta vukli ekipu. Tu se prije svega misli na Nikolu Tomičića koji je nastupio gotovo sve minute utakmica. Zamjenu zbog umora nije tražio, a a ako je zdrav, spreman i odmoran boljeg igrača u Hrvatskoj nema, pa zašto ga onda mijenjat. Patrik Drndić se također istakao s odličnim potezima, brojnim pogotcima i sasvim sigurno je da se on ove godine razvio u jednog od najboljih malnogomataša u Hrvatskoj. Knez je cijelu sezonu branio odlično, mnogo puta spasio ekipu. Strilić se tokom čitave polusezone ponašao kapetanski i svojim autoritetom držao mir u ekipi, a u par navrata postigao je odlične i odlučne pogotke (Uspinjača, Orkan). Priliku su dobili i neki novi momci poput Čuljata i Vukića.
U sljedeću dio sezone Gospić će krenuti prilično ojačan, razmišlja se o dovođenju 2,3 nova igrača i prilično je sigurno da ćemo vidit nova lica u svlačionici. O tim transferima će bit informacija narednog tjedna. Brzilac Ricardo dolazi već na samom početku drugog dijela, dok će Romario u Gospić doć u 4. mjesecu. Sve ovo bi trebalo bit dovoljno da trofej u 2007. završi u vitrini Gospićana.

SRETAN BOŽIĆ I NOVU 2007. GODINU ŽELE VAM UPRAVA I IGRAČI HMNK GOSPIĆA

Post je objavljen 24.12.2006. u 14:04 sati.