Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/minervariranje

Marketing

U Novu ipak treba ući pripremljen.

Trebala sam ovo kasnije objaviti, ali... :) Tko zna kako ce tko sutra kojim putem i kojim guzvama.

1993. godine se pokrenula glazbena kuća nazvana Putumayo World Music (Putumayo je inaće riječna dolina u Kolumbiji) koju je osnovao Dan Storper. U to vrijeme je bilo nedostižno naći glazbu koja je bila etno, koja je okupljala najvažnije predstavnike neke zemlje ili područja i koja je pokrivala svih 7 kontinenata. Zato se on bacio u taj zadatak.

Htio je upoznati ljude s drugim kulturama preko svjetske glazbe. Proputovao je cijeli svijet i uz svoj tim etnomuzikologa, obratio je pozornost na glazbu Pariza, Ria, New Orelansa, Johannesburga i drugih centara, dok se nije približio Južnoj Americi, Aziji, Africi i Oceaniji. Do sada su izdali preko 100 albuma svjetske glazbe, i specifično je to što svaki album ima izvođače koji, van svoje zemlje, nisu bili previše oglašavani.

Imao je i dobar marketing. Svoje albume je prodavao u coffee shopovima, trgovinama zdrave prehrane, muzejima, knjižarama i poklon galerijama, čime je dobio veliku naklonost posjetitelja tih prostora i poklonost populacije kojima su u uho ulazili raznozemljani tonovi.

Ja vama danas predstavljam tu ogromnu i fantastičnu Putumayo kolekciju svjetske etno glazbe koju je apsolutno nemoguće zaobići, jer mislim da od tolikog izbora, ne možete pogriješiti, jer su albumi i izvođači stvarno neprocjenjivi.

Stoga u Novu 2007. uđite širom otvorenih ušiju, bez predrasuda i sa velikom željom za doživjet svijet onakav kakav zaista je. Velik, šarolik, i specifičan po svakom tonu. A glazba ovog karaktera vam to svakako može omogučiti.

Post je objavljen 30.12.2006. u 20:36 sati.