Vijest iz jučerašnjih novina, koja se negdje probila čak i na naslovne stranice, nije me ni najmanje iznenadila. Naime, znam čovjeka koji predlaže upravo to isto već posljednjih dvadesetak godina, s tim da je prvo iznosio ideju prilagođenu tiskanim novinama, zatim televizijskoj produkciji, te na kraju internetu.
Glede je to u Hrvatskoj bilo, ne treba ni napominjati da su ga mnogi saslušali ljubazno se smiješeći i gledajući kako bi se što prije riješili opasnog manijaka, u najboljem slučaju romantičnog ridikula s glavom u oblacima, dosadnjakovića.
Uskoro, kada nova ideja uspije u inozemstvu, naći će se medijskih mogula i žreceva koji će zabijati pete u guzice trčeći tko će prije otkupiti licencu za ono što su mogli dobiti besplatno i prodavati naokolo, samodopadno si laskajući kako imaju sjajne poslovne instinkte. Zatim će projekt povjeriti nekome tko ne razumije ni njegov koncept i mudro klimati glavama tvrdeći kako su unaprijed znali da u Hrvatskoj ne uspijeva čak ni ono što svugdje drugdje cvjeta kao blesavo.