-BEZ UTRKA NEBI BILO HONDE-


motor: 2.0 DOHC I-VTEC s prirodnim usisom
maksimalna snaga: 201 KS
pogonski remen: 5200 okretaja-8000 okretaja
ubrzanje: 6.6 sec 0-100 km/h
najveća brzina: 240 km/h



HONDA OBJAVILA NOVI CIVIC TYPE R
Honda Motor Europe je 14.09.2006. služeno objavila nestrpljivo očekivan novi Civic Type R, nasljednik modela čiji je jedinstveni spoj uzbuđujućih karakteristika vožnje i svakodnevne uporabe rezultirao prodajom koja je nadmašila sva očekivanja.
Biti će dostupni različiti nivoi opreme, rangirati će se od potpuno opremljenog automobila do onog koji čak ima uklonjenu policu u stražnjem dijelu automobila. S tim varijantama, novi Civic Type R izgleda spreman da uđe pod kožu sasvim novom valu entuzijasta i da ponovi kultni uspjeh prvog ˝CTR-a˝ koji je premašio sva predviđanja o prodaji. Prve dostave će započeti početkom 2007.
Zbog izvanrednih rezultata u performansi prethodnika, Honda nije našla razloga za povećanje snage motora. Novi Type R zato i dalje ide na dvolitarski DOHC i-VTEC motor prirodnog usisa sa sličnom snagom, ali je obnovljen za bolju uglađenost i reagiranje zahvaljujući novoj osovini za balansiranje i drive-by-wire gasu. Maksimalna produkcija snage 201 KS se sada nalazi na 8000 okretaja (prethodnik 200 KS – 7400 okretaja).
Dok se za naslovne brojke performanse očekuje da budu gotovo iste kao kod Type R u svojoj prijašnjoj inkarnaciji (6.6 sekundi za prelazak s 0 na 100 km/h, te 235 km/h najbrže brzine), poboljšanja na motoru znače da novi auto općenito gledajući reagira bolje, dok poboljšana aerodinamika osigurava da automobil prolazi kroz zrak još lakše. Za nijansu niže gume nadoknađuju malo povećanje u težini auta.
VTEC tehnologije varijabilnog tajminga ventila i ulazne bregaste osovine i dalje podupiru arhitekturu motora. Njegova vesela i poletna priroda su zadržane, ali prelazak na dugotrajan tajming ventila visokog lifta se sad događa na nižih 5 200 okretaja i nastavlja se sve do crvene crte od 8 000 okretaja. Novi i-VTEC indikator se nalazi lijevo od digitalnog brzinomjera koji je osvijetljen iznutra.
Vrlo hvaljena za svoju ravnotežu vožnje, šasija Civica s 5 vrata formira osnovu za sve modele s 3 vrata i pruža idealnu platformu za varijante visoke performanse. Gradeći na suspenziji Civica Type S koja je dobro namještena za oštriju dinamiku šasije kako bi odgovarala svom sportskom profilu, Type R postavlja tim modifikacijama nove granice. Kao Type S, zadnji trak je za 20 mm širi od modela s 5 vrata, ali karakteristike prigušnika, guma i opruga su jedinstvene za Type R.
Gume 225/40 ZR18 pružaju bolje držanje, dok redukcija visine vožnje za 15 mm nadalje smanjuje okret tijela. Nadalje, centralna lokacija spremnika za gorivo ispod poda kabine snižava centar gravitacije i moment inercije tijela. Bolje upravljanje, brži odnos i čvršće montiran mjenjač u kombinaciji pružaju vrlo precizne reakcije pri upravljanju vozilom.
Civic s 5 vrata već nudi jednu od najčvršćih struktura tijela u C-segmentu; tijelo Honde Type R je dodatno poboljšano, te igra ključnu ulogu u vrlo odgovarajućoj dinamici šasije. Sveukupni rezultat je šasija koja nudi karakteristike koje dopuštaju bolje predviđanje od starog modela, s nivoima reagiranja i stabilnosti koji su jedni od najboljih u klasi. Istovremeno, podešavanja na prigušniku daju bolju udobnost prilikom vožnje koja je u skladu s otmjenošću nove Honde Type R.
Izražen stil novog Civica Type R je bez sumnje deklarativan u svom izgledu. Tijelo agresivnog izgleda ima nekoliko u potpunosti integriranih aerodinamičnih dijelova koji su skupa s redukcijom visine vožnje za 15 mm (u usporedbi s modelima s pet vrata i Type S modelima) i standardnim kotačima od 18'' jasni pokazatelji snažne prirode automobila.
Duboki prednji spojler ima veći usis zraka kao i trokutne maglenke čiji oblik reflektira velike ispušne ventile straga. Tu je i izražen spojler na stražnjim vratima iste boje kao i ostatak automobila za veću silu prema podu koja razdvaja zadnje staklo a ne podignut profil stakla kakav je kod Civica s pet vrata i Type S modela.
Druge karakteristike identifikacije su namjerno diskretne: logo Type R-a na prednjim kočenim kliještima i mreža na staklenoj ploči Civica Type S je zamijenjena mrežom oblika pčelinjeg saća i centralnim ˝H˝ logom.
Putnici na prednjem sjedalu će biti zapanjeni udobnim sjedalima s velikim crnim Alcantara navlakama s crvenim šavovima, te sjedalom i naslonjačem od crvene teksture. Dva različita zadnja sjedala ponavljaju istu koordinaciju boja. Vrlo učinkovit i izvanredno otmjen Dual Link koncept kontrolne ploče zajednički drugim modelima Civica se naravno nalazi i u Civic Type R varijanti, ali naravno s crvenim kazaljkama. Vozač drži crni, perforirani, kožom presvučen volan s crvenim šavovima i središnjim logom ˝H˝, dok odgovarajuća aluminijska ručka mjenjača ima crnu futrolu s crvenim šavovima.
A kao završnu fazu i za dodatnu jedinstvenost, uklesan je broš s jedinstvenim serijskim brojem automobila smješten ispred mjenjača.
Za one klijente koji žele dodatne pogodnosti i bolje specifikacije, biti će dostupna potpuno opremljena verzija. Dodatne karakteristike uključuju zračne zavjesice, kontrolu vožnje, maglenke, automatska svjetla, te dvozonska klima. Vrhunski Navigacijski sustav, s funkcijom kontrole glasom kao i RDS nadgledanje prometa su također ponuđeni kao opcije.
Podloga motora i izolacijski materijal za smanjenje buke smanjuje težinu za 40 kg. Ova verzija formira bazu za primanje dijelova, odobrenih od FIA-e Group A. Nadalje, i sam Civic Type R će biti odobren za FIA Group N i Group A kao i za nadolazeću Group R. Više informacija o trkaćem Civicu Type R nalaze se u kasnijem poglavlju ovog paketa.
Rasponi Honde Civic Type R i Type S biti će strukturirani isključivo po rasponu Civica s 5 vrata u Hondi UK Manufacturing Ltd. (HUM) u Swindonu.
NEW!!!
Edmunds' Inside Line has some spy-shots of the new Honda Civic Type-R, that should arrive in a few months. The outside is almost identical to the Type-R Concept shown in Geneva.
The only changes are the colour (a dark grey, way less gaudy than the concept's yellow) and the fake rear doors, that can't do much to hide the shorter wheelbase and the much longer front doors, compared to the 5-door version.
The engine should be pretty much the same as the previous Type-R (a 2.0 liters i-VTEC with 200 ps), while there's talk of un upgrade to the suspensions. If anyone wants more, one can only hope that the gossip about a Civic Type-RR turns out true ...


Post je objavljen 05.12.2006. u 11:30 sati.