Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/scheli

Ciaoooo :)

roflEj....joj, najgore mi je započeti pisati, pošto ne pišem redovito iz razloga jer mi se neda,a i ponekad nemam vremena, onda svaki put moram smišljati neki početak!
Kaj se sve promjenilo u zadnjih 2mjeseca, od kad sam zadnji put pisala- mislim da ništa posebno, bilo je par dobrih fešta, MATURALAC-GRČKA, zatim par ročkasa,počela je zadnja školska godina...i tak...vrijeme leti!
U zadnje vrijeme dosta učim, jer želim nakupiti dobre ocijene tak da se mogu više opustiti u drugom polugodištu, kada će trebati početi sve više razmišljati o opisu na fakultet..nekim je to noćna mora, kao meni npr., jer ne znam kaj da upišem! :(Stoga bilo kakav savjet je zlata vrijedan!People help me!

Malo o maturalcu.....iako je već prošlo 2 mjesec i pol od njega.....bilo je LLLUUUDDDIIIIILLLLOOOO! Fakat nam je bila jebenica!!! Užasno brzo je prošao! :( Mislim da samo se relativno svi zbližili u razredu i da smo bili više-manje složni!!!
OPIS PUTA: Ivanić Grad-Slovenija-Italija (Venecija)-Grčka(Patras)-Olimpija-Atena-Epidaurus-Mikena-Delphi-Korintski kanal-Patras-Ancona-San Marino-Slovenija- Zagreb-Ivanić Grad! :))
Vodič-Mario-Splićo- smiješansmijeh
Vožnja brodom (Venecija-Patras)(Patras-Ancona) ---jebenica, ako ikad putujete za Grčku, putujte brodom, jer je stvarno ludilo, možete raditi kaj hoćete, ne gužvate se u busu, cugate, ...jedini je problem ako bolujete od morske bolesti! (kao naša Beta :)).......ali i za to ima rješenja!

-naš brod, bio je bolji nego drugi(povratni) jer je imao bolji disco! :) lol

…eto ovo je post koji sam počela pisati prije jedno mjesec dana i odužio se evo do sada, toliko o tome koliko mi se piše…. J evo probati ću sad to nadoknaditi!

Kaj se dogodilo u ovih zadnjih mjesec dana …od kad sam napisala ovo nešto malo….pa svašta….bilo je svakakvih razmirica u školi o kojima mi se iskreno neda……u utorak sam bila na koncertu na trgu….101. je slavila ročkas…..nastupali su HP,LET3 –luđaci J, psihići,šajeta, vještice, elektrobuda,…… bilo je fakat ok, malo sam pogubila Mateicu,ali našle smo se u vlaku….! Bilo je fakat rulje….još kad je počela dinamova himna…ludilo!
Prvi put sam se švercala u vlaku….i nije mi bilo svejedno….oni ljudi ipak tamo rade za te pišljive karte…..ne znam…ko voli nek izvoli!
Škola- hm….nije baš da sam rječita…..evo zadnjih 3 dana traje štrajk …i nije baš da se žalimo,ali sve ćemo kad-tad to morati nadoknaditi, još smo zadnja god, a ovako smo u zaostatku s gradivom……inače kao razred, po ponašanju…prof.nas baš ne preferiraju, svaki dan jedan prof.otiđe sa sata, ali….mislim da nismo prva generacija koja je takva, a koliko mi se čini ni zadnja! 9.12. pod vodstvom prof.Božić idemo u Beč, bi će nam jebenica, sve me to podsjeća na maturalac,da da…..evo već se bliži kraj prvog polugodišta, a da se nismo ni okrenuli…..a neću ni pomišljati kaj nas sve čeka u drugom….od pisanje mature, maturalne večeri, pripreme za faks, učenja u školi,…..bliži se najljepšim srednjoškolskim danima kraj!L

Evo Vam par slikica.... wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

---Beta, sused i ja..... (Markov ročkas)

---Početak našeg putovanja brodom...

---Beta and me thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

--- Gabriel i ja u akciji.... nut

---Micica i Ždero thumbup

--- Naš Drakec.... lool rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

--- Spremni za izlazak....koji nekim i nije baš dobro završio headbang

---Curke in the air smijeh

---Taverna---JOJ---FUJ!!! ( Tea, Mateica, Petra i ja) wink

---Beta, Mateica i ja ....u kabini smijeh

---nekima je bila sila na wc, na samom početku našeg putovanja smijeh

---curke s Brazilcem

evo i to bi bilo to za sada...nadam se da će novi post uskoro, a sad se nadam da će te i malo komentirati........ pusaaaaaaaaa

Post je objavljen 24.11.2006. u 17:46 sati.