Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/haziza

Jaglaci i Poniji (Izlet u Gornji Grad, Maksimir i Pešću)

Gornji grad i Muzej Zagreba
Vikend koji prošao kao i bubreg u Ivice Račana. Ostavio je duboku prazninu u meni i u Ivici Račanu. Račan je ostao bez bubrega i želimo mu ozdravljenje a sebi želim isto takvu želju. Dok kročih ulicama grada na subotnje popodne odlučih se na uspinjaču koja vodi na vrh gornjeg grada. Odakle pada pogled na cijeli donji grad. Sjednem do Matoša objasnim mu svoje probleme i krenem dalje. Odem malim uličicama dalje na sjever. Subotnja kafica je također pala. Sunce je iznjedrilo svoju energiju. Ja sam odkoračao do obližnjeg Muzeja grada Zagreba i dok sam razgledao sve 42 prostorije a trebalo mi je 2 sata za 10 kn, kulturno sam se uzdizao. Polagano sam tonio od prevelike količine informacija u glavi. Zatim sam odlučio otploviti do Ribnjaka i pogledati predivan park pokraj zadimljene ceste. U mojem hirovitom i avanturističkom duhu tog subotnjeg popodneva, odlučih otići u Maksimir...
Maksimir ZOO
Odoh do ZOO-a gdje se združih sa životinjama i tu mi 2 sata oduzme svo to prostranstvo divljine. za samo 20 kn. Zološki vrt me stvarno opije svojom prirodnošću! Jedino su mi nedostajale Žirafe i Slonica koja je uginula! Sve ostalo je tu! Kompleks "Paviljon za majmune", "Tropska Afrička Šuma", "Noćna Stvorenja", "Kuća insekata" pa onda razgledah deve, medvjede, morževe, vukove, leoparde, jaguare, tigrove, lavove, nilske konje, bizone, mnogo sova i ptičurina, mungosa, zmija, krokodila, kornjača, klokana, tvoreva, zebra, geparda, antilopa, gnuova... itd! Poslikao sam samo 80tak životinja a ima ih skoro oko 300 vrsta.
Cinestar i put u nepoznato
Pod dojmom Zoo-a u subotu u nedjelju se odlučih za kino i to najbolje. Cinestar, no nesretnim slučajem odoh u Peščenicu. Sama granica je bila ružna i siromašna. Željeznički most a ispod njega čerga. Kamp kučice s romskim obiteljim. Skužih da sam na samo 6 km od sesveta, vratih se u cinestar, koji jest skup ali je komfortan s 4 kata i 13 kino dvorana, karte su 29 kn. Bila je večer oskar filmova. Kvalitetne sjedalice rupe za čaše! Vrlo kvalitetno, inače cinestar se nalazi 15 minuta od bana jelačića! I jebiga što da vam kažem. Lovica čini čuda i dobro djeluje na ljude. Znači Muzej 10 kn, zoo 20 kn, cinestar 29 kn + napitak i kokice (sve srednje) nekih 25 kn = 84 kn!!!
Zabava neprocjenjiva bez iti jednog promila alkohola ili droge!!!!
Haha idioti jedni živjeli ali ja postajem zdrav dečko! Pozdrav s Vrbana! ZG

Post je objavljen 12.02.2007. u 22:55 sati.