Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brak

Marketing

ISTRAŽIVANJA O NAŠIM NASLJEDNICIMA

Image Hosted by ImageShack.us


Čak 90 posto djece gleda televiziju svaki dan
Ispod 20 posto djece točno zna što želi raditi kad odraste, 60 posto misli da će studirati, a poželjne profesije su liječnik i nogometaš
Devedeset posto djece od 11 do 13 godina svaki dan prati tv-program (42 posto ima televizor u spavaćoj sobi); 40 posto ne bavi se nikakvim sportom, a 44 posto tvrdi da ne čita knjige. Više od 50 posto djece ne posjećuje biblioteke, a 70 posto ih ne ide u kazalište, muzeje, izložbe... U posljednjih 30 dana u kinu nije bilo 78 posto djece - neki su od rezultata posljednjeg istraživanja koje je proveo GFK Centar za istraživanje tržišta.
Istraživanje je osvijetlilo mnoge detalje vezane uz odgoj djece, njihove navike, odnos prema roditeljima i prijateljima, novcu, medijima, sportu, izlascima, Internetu, mobitelu... Čak 73 posto djece ima mobitel, svi ih koriste za slanje poruka, a većina i za igrice. Oko 45 posto korisnika mobitela roditelji ne ograničavaju u potrošnji impulsa.
Općenito, druženje s prijateljima i gledanje televizije dominantne su aktivnosti djece tijekom vikenda. Najdraža tv lica su im Tarik Filipović i Brad Pitt. Imaju vrlo visoku svijest o nekim robnim markama, pa kod obuće prednjače »Nike« i »Adidas«, a prve tri posebno poželjne marke automobila su »BMW«, »audi« i »mercedes«. Što odijevaju njihovi idoli pomno prati 66 posto djece, 84 posto ih prati reklame na televiziji. Svoj izgled jako njeguje 45 posto djece, 59 posto ih smatra da je važno izgledati privlačno suprotnome spolu, a prva kozmetička marka je »Nivea«...
Prosječan džeparac djece od 11 do 13 godina je oko 200 kuna, od čega njih više od polovice uspije čak i nešto uštedjeti (ali tek oko deset posto ima štednju u banci).
Ispod 20 posto djece točno zna što želi raditi kad odraste, 60 posto misli da će studirati, a poželjne profesije su liječnik, nogometaš, pravnik i učitelj. Zadovoljno životom je 52 posto djece, gotovo 60 posto ih se dobro slaže s roditeljima, no oko 70 posto djece koristi laž da ne bi zabrinulo roditelje.
Vrh najvažnijih životnih vrijednosti su: prijateljstvo, zdravlje i ljubav. Djeca iskazuju visok stupanj nepovjerenja prema političkim strankama, poduzetnicima, novinama, vladi.
Što se ishrane tiče, istraživanje pokazuje da 27 posto djece uzima vitamine, 37 posto uživa u traženju nove hrane/okusa, 39 posto smatra da je proždrljivo, 21 posto jede kad je tužno, 22 posto samo ponekad doručkuje, a oko 30 posto povremeno samostalno priprema nešto za jelo. Uz obroke u kući najviše se konzumira obična voda iz slavine (oko 60 posto), izvan kuće najviše se pije Coca-Cola. Generalno gledano, gazirana pića i dalje vode (90 posto), a slijede ih sokovi (oko 80 posto), u kategoriji kave dominantna je »neskava«. U posljednja tri mjeseca šest posto djece pilo je pivo, gotovo 70 posto konzumira bombone, a 25 posto troši one bez šećera.

Post je objavljen 23.11.2006. u 01:57 sati.