Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paor

Marketing


...
Dobio sam pismo od Pascala Brilhauta iz Francuske. Poslao mi je etiketu jednog proizvoda na kojoj piše: Dalmatinski pršut. Neobičnost je što je delicija pod tim nazivom proizvedena u Sloveniji, a u toj “zemlji porijekla” proizvođač je MIP iz Nove Gorice. Pršut je Francuz kupio u “Kauflandu” kraj Remize u Zagrebu, što znači da je na etiketi označen i uvoznik. A uvoznik je slovenskog “dalmatinskog pršuta”, vjerovali ili ne, iz – Dalmacije, zadarska “Orbita”!

Brilhaut pita štiti li Hrvatska svoje proizvode, nadzire li što se uvozi, provjerava li što se kao krivotvorina pojavljuje pod njezinim izvornim nazivima, te se s gnjevnom ironijom sprda sa slovenskim “dalmatinskim pršutom” koji “nije ni vidio Dalmaciju, a nekmoli da ju je vidjelo cijelo prase”. Ima povjerenja u nas te piše da “samo Večernji list može to riješiti”.
Koliko se razumijem u nadležnosti, mislim da znam ime čovjeka zaduženog da se o tome brine, a podrijetlom je posebno kvalificiran za ovaj slučaj, jer je Dalmatinac. To je predsjednik HGK Nadan Vidošević, zbog ekstremnog hrvatstva zvan Zmago Jelinčič.
...

Post je objavljen 07.11.2006. u 21:36 sati.