Najavljenu Priču dobrog razbojnika počinjem objavljivati u subotu, 11. studenoga. Ići će u nastavcima svake subote.
Evo konačno, sa zakašnjenjem, završavam tekst u nastavcima (nizaljku ) povodom feljtona, kojeg u posljednja dva i pol mjeseca (od 27. kolovoza) objavljuje moje savezničko glasilo Glas koncila (do sada je izašlo devet nastavaka), pod naslovom "Ustaški pokolj u pravoslavnoj crkvi u Glini" – povijesni događaj ili mit. Rečeni događaj je u naslovu stavljen u navodnike, što upućuje na zaključak, kojeg autor neumorno ponavlja: riječ je o mitu! (Ah, barem o mitovima ja dobro znam! Dobre laži zabavnije su od istine! A stvarno vješto smišljene laži su također i istinitije od Istine!)
Dakle, "objektivnu istinu" na stranu, gledajmo, što nam prča govori, o onome koji priča (i o onima, koji mu priču objavljuju). Do čega je njemu stalo?
Zanimljivo je da autor feljtona, dični katolički novinar Tomislav Vuković, zapravo uopće ne poriče da se pokolj Srba jest dogodio; i da su ga počinili »ustaške ubojice« ; čak štoviše, više pokolja, jer priznaje ne samo onaj od 13. svibnja, o kojem postoji Stepinčevo svjedočenje (vidi prošli nastavak), nego i onaj s kraja srpnja (vidi prvi dio ovog teksta).
On doduše jako manipulira analizirajući u više nastavaka stvarne i navodne proturječnosti u raznim svjedočenjima, tvrdeći da one pokazuju kako svi svjedoci lažu, da se ništa nije dogodilo. No, osim što svjedoci svakako mogu biti nepouzdani (iskaze su davali nakon više godina, a glasine su se već prije širile), osim što svjedoka masovnih ubojstava često uopće nema (iz razumljivih razloga, jer preživjeli su samo suučesnici), Vuković sustavno zanemaruje činjenicu, da se nije radilo samo o jednom posebnom događaju, kada je nekoliko stotina muškaraca bilo zatvoreno u crkvi i zatim pobijeno, u crkvi ili van nje, nego o sustavnoj kampanji "čišćenja terena", koja je započela 29. srpnja kao odgovor na početak ustanka (tj, po Vukoviiću, kao "osveta za partizansku provokaciju"), pa je to onda OK, a i glasilo Hrvatske biskupske konferencije se eto slaže, da je masovni pokolj iz osvete OK). Žalba zapovjednika žandara (tj. oružništva), navedena u prethodnom nastavku, odnosila se na ta zbivanja u cjelini, a ne na jedan posebni događaj. Što se sve točno događalo, točan datum i sat i mjesto svakog pojedinog događaja, naravno, teško je utvrdjeti.
Za općinu Glina (koja je manja od predratnog kotara Glina) navodi se, po poimeničnom spisku, da je imala ukupno 10.699 poginulih, ubijenih i umrlih usred ratnih događanja (broj u koji nisu uključeni oni koji su poginuli kao "kvislinzi", tj. ustaše, domobrani i četnici); od toga su 5.880 žrtve fašističkog terora (ubijeni od ustaša, Nijemaca i četnika); a 2.333 poginuli partizani; velika većina su Srbi. Za usporedbu, općina Glina je 1948. imala 31.732 stanovnika; poginula je četvrtina predratnog stanovništva, a znatno više među muškarcima (iako su i žene bile ubijane, ili ginule kao partizanke). Ove brojke nitko nije osporio; dapače, ovi su pojedinačni popisi dokazivali lažnost srpskog mita o 500.000 ili čak preko milijun Srba ubijenih u Jasenovcu (realni broj je oko 50.000, ali više ih je pobijeno u ovakvim "akcijama čišćenja" na terenu).
Pa ako Vuković, koliko god vrdao, na kraju ipak priznaje da se ubojstva jesu događala i da se ustaše može nazvati "ubojicama"; pa ih čak, u 9. nastavku od ove subote, izjednačava sa srpskim šovinističkim propagandistima koji šire laži i mržnju: