Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcind

Marketing

Homo si teć

˝Svi za sportsku mladost˝-tri je godine stari slogan, već prepoznatljivi zaštitni znak akcije ˝Homo si teć˝ koji je ponovo okupio u petak 27. 10. deseti jubilarni put na riječkom Korzu sportaše, rekreativce i građane među kojima i neke od najboljih hrvatskih sportaša, kako piše u riječkom ˝Novom Listu˝, u čijem sklopu je bila i utrka gradskim ulicama.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

U 17 h bila je utrka za najmlađe i invalide, a u 17.15 h središnja utrka s kraćom dionicom u dužini od 2100 m i dužom od 6900 m.

Image Hosted by ImageShack.us



Utrka je više humanitarnog nego natjecateljskog karaktera, ali u nekoliko zadnjih utrka startni broj je obvezatan za dužu stazu zbog kontrole atletskih sudaca na okretištu kod 'Plumbuma', a najbolji dobivaju inovčane nagrade.
Za raspoloženje se pobrinula riječka grupa 'Belfast Food', ovaj put obučena u crne kožne kiltove i majice u bojama irske zastave.



Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 29.10.2006. u 23:08 sati.