Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/broduboci

Marketing

NS SPIRIT

Evo malo vijesti i fotki iz teške industrije. Više sam i sebi dosadija ljuteći se na medije kojima nisu zanimljive dobre stvari koje se događaju svuda oko nas, pa ću neke od njih promovirat i ja, barem ovako na blogerski način.

U sjeni još jedne radne nesriće koja je zamalo mogla imat tragične posljedice, a sve zbog nečijeg sistema rada u stilu „lako ćemo“, gotovo je neopaženo protekla vijest da smo izvršili primopredaju novog broda naručitelju 50 (slovima PEDESET!) dana prije ugovorenog roka. I ne radi se tu o nekakvom bezveznom kajiću, nego o brodusini za prijevoz kemikalija koja je duga 183, široka priko 32, a visoka pitaj Boga koliko metara.



Evo, sad čitatelji bloga mogu pogledat turbo ekskluzivne fotografije ove naše male barčice, koja tek što nije krenula na prvo putovanje. Jednu od fotografija pramčanog dijela sam već objavija u postu od prije dva tjedna. E baš na tu provu sam posebno ponosan. Od mali milijun elemenata ( o to i nije mali, nego pravi milijun) koji su ugrađeni u ovaj velebni pramac, većinu je kreirao, u kompjuteru programirao, osmislio i obradio tko.....?
Ne ne, nije Đelo Hadžiselimović kao što ste sigurno u prvi mah pomislili, nego upravo autor vašeg omiljenog bloga. I ne samo provu, nego i dobar dio krme i .... ma ima još toga.

A nu mene, šta sam sad skroz zapi*dija, pomislit ćete da nitko drugi i ne radi osim Broda u boci. Ima, ima još tu par ljudi, otprilike preko nekoliko, uglavnom puno više od prosječnog broja gledatelja neke od utakmica HNL-a.


Labirint cjevovoda na glavnoj palubi



Još malo palube na krmenom dijelu...



Pogled sa zapovjedničkog mosta na lijevi bok...




Kormilarnica, nemojte se čuditi šta ne vidite kormilo, upravlja se nekakvim joystick-om...




Ovo je strojarnica „srce broda“ i glavni motor...




Platforma čamca za spašavanje...




I na kraju sam čamac, uvik u stand by položaju, zlu ne tribalo



Naravno, svjesni smo da ovaj brod nije neka ljepotica koja će mamiti poglede i uzdahe na moru i u lukama. Pa nije on neki putnički brod za krstarenje ili megajahta. Ali smo sigurni da će bit jedan od najboljih i nasigurnijih u svojoj klasi. Siguran i za ljude na njemu, a naravno i za more i obale koje će oploviti.

Šta se može na kraju još pametnoga reć? Samo jedno. Dobro ti more, veliki brode!


Post je objavljen 14.10.2006. u 10:05 sati.