Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/flowergirl

Marketing

Danas volim Peek & Cloppenburg

Prošli tjedan dnevne novine preplavili su promidžbeni materijali "Peek & Cloppenburg" koji se tako nametnuo kao glavni modni zgoditak danas otvorenog City centra u Jankomiru. Pogledala sam ponudu i cijene, sniženje mi se učinilo privlačnim i obznanila sam mami da ćemo i mi morati tamo otići. A mama reče:

Peek & Cloppenburg? To su ti oni s krznom. Znaš, oni s onog austrijskog letka.

Oblio me hladan znoj. Kada smo mama i ja prošle zime bile na izletu u Beču, šećući u subotu popodne jednom od glavnih šoping-ulica pod nazivom Mariahilferstrasse., uz rub pločnika ugledale smo čitav niz nekakvih životinjskih crkotina da bi se ubrzo ustanovilo da su to zapravo životinjska krzna - modni dodaci koje su tamošnji Prijatelji životinja (Verein Gegen Tierfabriken = Udruga protiv životinjskih tvornica) u svojoj akciji protiv Peek & Cloppenburga okrvavljene rasprostrli ulicom. Domogla sam se jednog anti-krznenog letka na kojem se konzumentice poziva da bojkotiraju P&C jer "zarađuje na životinjskoj muci".

Tada me veselio angažman bečkih Prijatelja životinja i činjenica da se to tako nekako radi i kod nas. Letak se povlačio još neko vrijeme kod nas doma prije nego smo ga zametnuli. Ubrzo sam zaboravila da se radi o P&C-u jer mi to i nije neki pojam budući da ga do sada nije bilo na ovim prostorima, čak sam uporno govorila piik umjesto peek (ipak je to njemačka riječ).

I evo njih sad k nama. Dobro, ništa onda, kažem ja mami. Nećemo ići k njima. A moja mama vještica na to odvrati da možda u međuvremenu više ne prodaju krzno.

Kasnije sam provjerila na Internetu i uspostavilo se da je u kolovozu ove godine P&C najavio potpuno ukidanje prodaje krzna od 2007. Tako je to u naprednoj Austriji - uzgoj životinja za krzno zabranjen je već 1998., a pod pritiskom javnosti smanjuje se i uvoz te obustavlja prodaja. Zato se Hrvatska može podičiti kao donedavni vodeći proizvođač krzna od činčile na svijetu, a zabrana uzgoja za krzno ukida se u rekordno dugom roku od čak 10 godina. Baš nas briga što jadnim životinjicama stavljaju elektrode u usta i anus pa ih ubijaju strujom, ili ih omamljuju i polužive oderu, ili ih truju najgorim otrovima. Ili što zaista više nije potrebno imati na sebi životinjsko krzno da bi se ugrijali.

Eto, nadam se da je P&C preživio današnju najezdu mušterija prilikom otvorenja jer u suprotnom od ove besplatne reklame nema baš puno koristi smijeh

Update:
Bila sam u međuvremenu u P&C-u i moram napomenuti tri stvari:
1. Zaista nemaju krzna.
2. Obiluju dizajnerskom odjećom (cijene reda veličine par tisuća kuna). Znate, onom koje bi se pošteni građani ove zemlje posramili.
3. Ostalo je više-manje uvozni bofl, iz kategorije "ponovimo zemljopis" (kao zemlje porijekla navode se Maroko, Bangladeš, Vijetnam i meni osobito bolna Kina).
Mislim da me neće više tamo vidjeti.


Post je objavljen 12.10.2006. u 20:54 sati.