Na kraju svakog mjeseca se osjećam ko da sam izlego hidrocefalnog brontosaura kroz glavić. Kako je tek ljudima koji rade u dnevnim novinama...
Osim što u novom broju Playboya možete pročitati moj fantastičan, neponovljiv i usudio bih se reći – genijalan tekst o kvizovima (bez pretjerivanja), puno više bi vam preporučio piktorijal japanske seks bombe Hiromi Oshima, za prijatelje – Hiroshima.
Ja bi to doma na ormaru držo i samo gledao. Ma milina…


Inače, za tekst o kvizovima inspiraciju sam izvukao iz odličnog Čadežovog teksta u Jutarnjem - http://www.jutarnji.hr/clanak/art-2006,8,26,vrijeme_kviskoteke,40280.jl i Von Smiletovom poznavanju citata iz Muzičkog tobogana – o djeci iz osnovne škole Aleksa Šantić iz Alekse Šantića.
I tako, dok se uzalud nadam da će danas svi posjetitelji noći gutača reklama zaboraviti zviždaljke, dijelim s vama ove jako dobre oglase.


(Oćel' pederko osvojit big bracu? Manjina, ugrožen, nježan, nikom zamjeren...)


Reklama dana:
Natali Imaproljev reklamira maskaru. Ne znam koju. Ona nije problem. Problem je tekst.
"Vaše trepavice imaju osobnost."
Jel to svaka dlaka ponaosob ili pak samo dvije trepavice kao zasebne cjeline? Ako imaju osobnost, onda bi trebale imati i ime.
"Za vašu trepavicu Milicu, stavite maskaru s kamilicu. Ako je trepavica imenom Milena - eto za nju boje intenzivnog ugljena!"
I serem vam na boju intenzivnog ugljena. Kao i običnu crnu. Da trepavice i osobnost... ko da je trepavica rakun...
Jel i vas nerviraju izdrkotni nazivi boja? Poput one mog Cliota (jer nije bilo crnog kakvog sam naručio, mamuim...) - Petrolej plava!!!
Imate svoj primjer (kao kad Hogar kaže Helgi - Limun plava...) i ima li vaša boja osobnost?
Post je objavljen 02.10.2006. u 10:40 sati.