1.
01.09. dajem zahtjev za fiksnim telefonskim priključkom
2.
14.09. T Com mi šalje obavijest o prihvaćanju zahtjeva u T Com mreži. Istog dana počinje T Com-ova akcija priključivanja telefona za 1 kn što saznajem 4 dana kasnije.
3.
18.09. ujutro dolazi tehničar i spaja telefon. Saznajemo za akciju besplatnog priključenja i rečeno nam je da možemo biti obuhvaćeni akcijom, ako odemo u T centar potpisati aneks ugovora. Služba za korisnike (0800 9000) to potvrđuje.
4.
20.09. me vrlo neljubazna službenica u T centru otpili. Kaže da ne možemo ući u akciju jer je zahtjev predan ranije i telefon mi je već spojen. Ponovno zovemo službu za korisnike koja nam ovog puta govori da kako je telefon već spojen, ne možemo potpisati aneks, nego trebamo uložiti pismeni prigovor kad dobijemo račun za priključenje.
5.
21.09. me zovu s broja 031-800-800, predstave se kao služba za korisnike i šalju u T centar na potpisivanje aneksa kako bih mogao sudjelovati u akciji. Objašnjavam da sam pokušao i da sam odbijen, no uvjeravaju me da se to može i da zatražim da preda mnom zovu njih, ako me opet odbiju.
6.
22.09. vraćamo se u T centar s novim informacijama. Opet nas odbiju s istim obrazloženjem. Govorim da su me zvali iz službe za korisnike i što su mi rekli. Na to predamnom nazivaju službu za korisnike koja mi opet kaže da ne mogu ući u akciju, da im je to izričito tako naloženo i trebam napisati prigovor. Tražim da mi obrazlože tko me je zvao iz službe za korisnike i zašto mi je dao krive informacije. Odgovaraju da nemaju pojma o tome, ali da su informacije zaista bile krive, a ove sad su prave.
7.
Pokušavam pozvati broj s kojeg mi je upućen poziv (031-800-800), ali ne mogu uspostaviti vezu. Nazivam informacije (988) i tražim informacije o tom broju na što mi izjave da taj broj ne postoji!!! (Ja ga u to vrijeme još imam u popisu poziva i znam da me je netko s njega zvao.)
8.
Iste večeri, šaljem pismo (e-mail) T Com-ovoj službi za korisnike i službi za odnose s javnošću s opisom cijele situacije i traženjem objašnjenja. Do danas na pismo nitko nije odgovorio.
9.
28.09. ponovno me zovu iz službe za korisnike (s nekog trećeg broja) i šalju me u T centar na potpis aneksa ugovora. Iznerviran pokušavam objasniti da sam to već 2 puta pokušavao i da se osjećam kao da me tri crnca ševe otpozadi, a ja imam povez na očima. Ljubazni mladić mi se ispričava i objašnjava da imaju problema s nekim T centrima. Moli me da ipak opet odem tamo i ako mi ne daju aneks, tražim voditelja centra i pozovem se na njega (pitam ga ime da mi se ne dogodi situacija kao prošli put).
10.
29.09. dolazim u T centar, objašnjavam da sam došao na aneks i da mi nije prvi put. Ljubazna službenica mi kaže da nema problema, da su dobili nove upute, daje mi na potpis jedan papir i to je to.