Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

Di su pare, Bandiću!?!?

Tragedija u četiri čina zvana „Europski Dinamo“ završila je sinoć uvjerljivim porazom Dinama od francuskog Auxera, kojeg su mnogi nazivali osrednjim klubom kojeg će Dinamo lako proći. Istina je ipak drukčija.

Još jednom vidjeli smo da Dinamo nije poštovao sponzorski ugovor težak 7,5 milijuna kuna potpisan s gradom Zagrebom, a kojim je ime grada Zagreba trebalo biti ispisano na prsima nogometaša Dinama u međunarodnim utakmicama. Natpis „ZG U SRCU“ to zasigurno nije, jer strancima ništa ne govori, a i sam taj natpis klub je samoinicijativno stavio nogometašima na prsa prije dvije godine kad su izgubili glavnog sponzora Siemens-a i nosili su ga čitavu prošlu sezonu puno prije potpisivanja sponzorskog ugovora.

U ovom trenutku parafrazirat ću Bandićevog stranačkog kolegu Marina Jurjevića i priupitati „Di su pare, Bandiću?“ Reklamu nisam vidio, dakle gdje su nestale pare? I u što je to utrošeno preko 40 milijuna kuna gradskog novca koji su se slili samo ove godine u Dinamo raznim kanalima, što kroz turistički zajednicu grada Zagreba, što kroz fiktivne ugovore o sponzorstvu, što u ime nekakvog „vrhunskog“ sporta.

Gdje su ti vrhunski rezultati? Tko će iz gradskog poglavarstva odgovarati što je platio najskuplju reklamu ikada, na dresovima jednog nogometnog kluba u Hrvatskoj, za samo 4 međunarodne utakmice?

Zapravo je sramotno kako se grad Zagreb razbacuje novcima, dok je u isto vrijeme Požeško-slavonska županija u blokadi i dok službenici te županije već mjesecima ne dobivaju plaću ni krivi ni dužni. Jeste li vi svjesni da je 40 milijuna kuna 2/3 godišnjeg prihoda Požeško-slavonske županije iz 2005. godine prema nalazu državne revizije?

Post je objavljen 29.09.2006. u 09:31 sati.