Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bsk

ajm bek end ajm hepi tu bi hir

ah..vratih se s odmora..
kaj da velim..novalja..hm..šit totalni...da li zbog ne sezone il zbog čega, al eto..jedini disko zvan cocomo nema žuje...pff..cijene u kurcu naravno, a ekipa (ono kaj je ostalo od ekipe)...cure u šosevima do ispod koljena s prorezom pozadi u kombinaciji s vestom i tenisicama, te kopčom na kosi kakvu ja koristim prilikom tuširanja..a o plesu da ne pričam...
naravno, kad smo to vidjele, subotu navečer umjesto izlaska, uputile smo se na noćno kupanje makar je voda bila ledena, a plaža u kurcu..plićak pun kurac od obale..al bolje to nego cuclanje karlovačkog od 0,25 za 14kn uz komercijalu i lokalne pičke bez ukusa..(hvaljen bio purgeraj i hepi aur)
poslije vikenda prevladala je želja za izlaskom, ali naravno u pola 1 u noći niš nije radilo, pa smo se uputile (štikle i to + moja razrezana peta od prokletog šugavog kamena u plićaku) prema tolko hvaljenom zrću, koji je btw sat vremena hodanja od novalje..i nakon jednog sata napora ugledasmo tablu ˝plaža zrče˝ kad ono mrkli mrak..ni prst pred nosom ne vidim..to je bilo najbliže zrču kaj sam bila..naravno vratile smo se natrag natečenih nogu i ostatak noći probdjele namakanjem stopala u toploj vodi...
brijem da smo najviše vremena provele u konzumu u potrazi za hranom..ah taj divni konzervirani paradajz i šampinjoni...
jedino veselje smo bile jedna drugoj, hrana i jedna mala medena mica koja je jednog dana nečujno došetala u naš dom..ah dori...još ju nisam preboljela..
naišle smo i na parkić njihov koji je njima vjerojatno ko nama ribnjak..samo puno manji...
i usprkos blesavom vremenu, jadna ja uspjela sam izgorit..shmrcika..i imam mašnicu na leđima ko tatoo..:)..sam kaj se više ne vidi..:(..
i naznam više..isparilo sve iz mozga jer kad sam htjela pisat..blog hr ima nadogradnju i ne može se..ma jebo ih ja..
uglavnom..za sve kaj nije valjalo može se reć da nije sezona(po njihovom)..nemaju dm..nemaju ožujsko u dućanima osim u konzumu..to me najviše pogodilo..
čak sam vidla u prolazu konobara iz jednog restorana da je išo u dućan po pivu(žalosno)..
jedino mjesto koje mogu pohvalit tamo je Platica_house of rock&blues..čak su rolling stonese puštali cijelu večer i imaju žuju od 0,5 za 12kn_hvaljeni bili!
i da..smještaj nam je bio 10m udaljen od crkve koja je svakih pol sata zvonila pa čak i po noći sa ponavljanjem neke melodijice na kraju zvona..đizuz faking krajst..
evo u prilog par sličica da upriličim dojam..
zaključila sam da se pomalo furaju na zg..imaju čak i nešto tipa naša barica s dolca..i taj kvazi parkić..buahahhah..
Image Hosted by ImageShack.us_oni su nas čuvali...
Image Hosted by ImageShack.us_najveća podrška
Image Hosted by ImageShack.us_ljubav prema konzervama..
Image Hosted by ImageShack.us_..i pivi(kakva god da je)
Image Hosted by ImageShack.us_svit dori..shmrcika..
Image Hosted by ImageShack.us_furanje ajmo reć na ribnjak..
Image Hosted by ImageShack.us_..i na kumicu s dolca..

..tolko od mene..nisam zapisivala, tak da sam morala upregnut moždane vijuge..al ajd još je i dobro..čak sam se nečeg i sjetila..

napomena yini: yinchi moja draga, drugi put kad kreneš komentirat odjavi mene sa svog kompa...grožđica moja blesava..:P

Post je objavljen 24.09.2006. u 02:58 sati.