Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kaodajevazno

Maturalac

Eto dakle da napišem nešto i tom maturalcu.
Krenuli smo ispred arene u 16:00,tri razreda u dva busa.Došli smo do zagrebačke luke Pleso i poletili u 22:50.Moram reći da mi se sviđa letenje zrakoplovom.Jako lijep osjećaj je kada se polijeće,eto tako sam ga barem ja doživjela.
Došli smo u Lisabon oko 2 ujutro(po lokalnom vremenu,dakle oko 3 po ovom našem)
Po dolasku smo odmah otišli na dokove gdje se nalazi mnogo disko barova tako da nam prođe vrijeme do izlaska sunca.Po izlasku smo posjetili Cabo da Roca i prekrasan gradić Sintru.
Samo kao informaciju reći ću da su Portugalci veoma ljubazan narod.Sve rade polako,trgovine se ne otvaraju prije 9 pa makar im nudili ne znam koliko novaca.
Portugal nije još postao komercijaliziran kao Španjolska recimo.

Posjetili smo i mondena kupališna mjesta Caiscais i Estoril te se potom smjestili u hotel.
Tri dana smo bili u Portugalu u mjestu Costa da Caparica kako se zvao i naš hotel.
To je svega 10-15 min vožnje od samog centra Lisabona tako da je mogućnosti za izlazak bilo puno.Pješćana plaža bila je odmah preko puta hotela,sam hotel je fenomenalan,a osoblje je bilo veoma profesionalno i ljubazno.

Posjetili smo Fatimu,Batalhu,Nazare,Obidos,no naravno,najbolje smo upoznali Lisabon.Imali smo dosta slobode i slobodnog vremena u svakom gradu ili mjestu tako da je to sam izlet učinilo mnogo zanimljivijim.Mnoge su se cure oduševile odlaskom u veliki šoping centar.
5.dan smo krenuli u Madrid.Tu nam se nije baš posrećilo što se tiče hotela,ali za jedno noćenje je bio dobar.Veoma smo se iznenadili vidjevši kako je sve prljavo po kafićima. No kako smo saznali ubrzo,tamo nema pepeljara po kafićima,a ako je račun zgužvan i bačen na pod,to znači da je gost bio zadovoljan..
Nismo vidjeli previše u Madridu,sve onako iz busa no zato smo navečer vidjeli noćni život ako ništa drugo.No moram reći da i nije neki.Jest da nije bio vikend no Lisabon je jači po tom pitanju.Samo oni dokovi sa oko 5-6 diska rade svaku večer,a ostalo da ne pričam.
Sljedeći smo dan krenuli prema Barceloni.Pritom smo primjetili da je večina Španjolske čista spaljevina.No nema veze.U Barceloni smo se zabavili,najeli (jer nismo prije toga imali previše sreče sa hranom) i malo je razgledali drugi dan.Hodajući Ramblom,glavnom trgovačkom ulicom,dobro smo pazili na novčanike,torbice i ostalo.Na sreču nitko nije bio okraden budući da su nas na to naveliko upozoravali.Popodne smo se smjestili na brod sa predobrim kabinama.Tu smo se naspavali budući da disko i nije bio baš neki,a ujutro smo uživali na palubi broda.Prekrasno je bilo!Došli smo u Genovu oko 16:00 te busom krenuli nazad u Pulu.

Slika ima previše stoga ću staviti samo neke...

Eto to je bilo nekako ukratko.
Nešto tako lijepo i prepuno uzbuđenja,ljepota i svega ostalog teško je opisati ukratko.
Ja sam to samo nabrzinu napisala,a vjerujte mi nije bilo ni malo šturo kao što piše.
Ima se tu još štošta reći o ljudima tamo,o zabavi i ekipi.Ali gdje bi onda bilo kraja.
Bilo je naravno i simpatija :-))

Oduševili su me svi oni spomenici koje sam vidjela,portugalski gradovi i način života.Ne mogu usporediti Portugal i Španjolsku.Španjolska je ništa spram Portugala.Naravno da ima prekrasne spomenike,građevine,crkve...ali nema dušu.

Moram reći da su nam profesori bili fenomenalni.Čista sila!!! Bio je veoma fer odnos.Obostrano povjerenje koje nitko nije iznevjerio.A bili su gotovo luđi od nas i time nam maturalac učinili još boljim.Izlazili su nam u susret i imali razumijevanja,kao i mi za njih.

Zabavu ne moram komentirati:24 h akcije (jer meni je i razgled grada zabavan jednako kao i pijančevanje s ekipom i odlazak u disko) Spavanja je bilo svega par sati jer jednom se ide na maturalac,nema se vremena za to.

Jedino što je hrana totalno drukčija.Sve je sa mesom ili ribom,u Portugalu nekako čudno mješaju okuse,kolači su im svi preslatki...no eto tako oni jedu.Samo biti vegetarijanac tamo jako je teško.Jela sam uglavnom sladolede :-)) Problem stvara to što nemajuj običnih marketa ni u Portugalu niti Španjolskoj.Nađe se tu i tamo pokoji ,ali to nema ništa za kupiti.To nas je svih veoma iznenadilo budući da kod nas markete vidiš na svakom drugom koraku.

Neke sam ljude bolje upoznala.Neki su mi se predstavili u boljem svjetlu,neki u lošem,a meni je bilo svejedno naughty

Stvarno moram reći da sam sa svakom sitnicom ovog izleta prezadovoljna,ništa ne bih mjenjala,od ekipe,organizacije pa da hotela,provoda ili ičega.Sve je bilo savršeno,a pogotovo vodić ;-) koji je bio veoma simpatičan.

Veliki pozdrav svima!

Post je objavljen 14.09.2006. u 14:32 sati.