Honda i dalje prelazi granice, to i jest razlog naseg postojanja. Pretvaramo ideje i inspiracije u stvarnost. Misija nam je nemoguce napraviti mogucim. To je nasa strast, koju opravdava i nas slogan "The power of dreams". Ako prestanem vjerovati u snove, zivot vise nece imati smisla. To je razlog zasto cu i dalje teziti snovima sve dok ne umrem.
Soichiro Honda
LEGEND
Vanjski izgled:
Honda se oduvijek najviše fokusirala na osjećaj zadovoljstva u vožnji. Upravoto je najveći razlog zbog čega se nova Honda Legend odlikuje najnovijim laganim materijalima, iznimno visoke kakvoće i ugladenim dizajnom sa novom jedinstvenom Handling All Wheel Drive tehnologijom. Rezultat je automobil sa istančanim stilom, svaki detalj odiše luksuzom.
Unutrašnjost:
Unutrašnjost novog Legenda je inspirirala znjanjem u Formuli 1 i ulaganjem u kvalitetu. od ergonomski dizajnirane kontrolne ploče sa svim neoophodnim kontrolama koje se nalaze na dohvat ruke, do nafinijih kožnih sjedala za duga i udobna putovanja.
Tehnologija:
SH-AWD
Super Handling All Wheel Drive daje snagu onom kotacu kojemu je to najpotrebnije. Ovaj nacin kontroli i raspodjele snage daju potpuno novi osjecaj, povjerenje i zadovoljstvo u vožnji. SH-AWD je sustav koji koristi elektromagnetske spojke, sustav za ubrzavanje i kontrolnu jedinicu (SH-AWD ECU). funkcija mu je limitirana blokada diferencijale i raspodjele momenta.



CR-V
Iako je Honda postavila zabranu objavljivanja službenih fotografija novog CR-V do početka sljedećeg mjeseca Internet nije mogao toliko čekati.
Već se ranije pisalo o Američkoj verziji iz čega se dosta naslućivalo o budućem izgledu i performansama novog CR-V, ali sada kada su pale sve maske možemo reći kako je veliki uticaj Acurinih modela RDX i MDX koji su CR-V-u dali dinamičniji i profinjeniji izgled bez koga uostalom i ne bi mogao da se boriti na sve zahtjevnijem tržištu.
S obzirom na slike koje su se pojavile prije očekivanja postoji mogućnost kako će se uskoro pojaviti i tehnički podaci.

ACCORD
Honda Accord je japanski automobil koji će Vas osvojiti na prvi pogled. Predstavlja sinonima kvalitete, pouzdanosti i sigurnosti. Zbog navedenih činjenica Honda Accord je postala jedan od najprodavanijih automobila u Europi, a impresivne performanse zasigurno će zadovoljiti i one najizbirljivije. Ostvarena perfekcija plod je dugogodišnjeg rada i istraživanja, što je rzultiralo najboljom aerodinamikom u klasi od svega 0.26 cW.
Najviša razina kvalitete i dizajna nastavlja se i u unutrašnjosti Honde Accord. Najveću udobnost jamči novi podupirač za lumbalni dio tijela, koji zajedno sa sportski profiliranim sjedalima osigurava bolji oslonac za leđa i kukove. Dvozonska klima, tempomat, DVD satelitska navigacija sa prepoznavanjem glasa i sa 7 – inčnim Touch Screen* ekranom, Cd izmjenjivač za 6 CD-a integriran u kontolnu ploču*, drvene obloge i kožna sjedala vrhunskog dizajna*, samo su dio bogate opreme što čini Hondu Accord lako prilagodljivu svim Vašim potrebama.
Honda Accord ima sve ono što ste oduvijek željeli od jednog automobila. 2,0 litreni i-VTEC agregat sa 155 KS ima najveći okretni moment od 190 Nm pri 4.500 okretaja/min i prosječnu potrošnju od samo 7,7 litara na 100 km. S vatrenim 2,4 litrenim agregatom sa 190 KS i maksimalnim okretnim momentom od 223 Nm vožnja postaje poseban doživljaj. 2,2 litreni i-CTDi agregat sa 19 oborenih rekorda nudi snagu od 140 KS i s nevjerojatnih 340 Nm okretnog momenta postavio je nove standarde među diesel agregatima.
Agregat 2,0 (155 KS) opremljen je sa 5–stupanjskim ručnim mjenjačem te mijenja brzinu lako i tekuće.
Agregat 2,4 (190 KS) opremljen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, odlikuje se snagom i sportskom užitku u vožnji, a nudi Vam se i sekvencijalni stupnjeviti Grade Logic automatski mjenjač s 5 brzina pomoću kojeg lako prilagođavate svom osobnom stilu vožnje.
Agregat 2,2 (140 KS) opremljen je 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i odlikuje se iznimno tihim radom te moćnim ubrzanjem

FR-V
Dizajniranjem FR-V napravljen je pomak u odnosu na standardni oblik kompaktnog monovolumena. Prednji kraj vozila u obliku vrha strijele, bočna dijagonalna linija i stražnji krovni spojler uvelike doprinose sportskom izgledu vozila.
Svojim dimenzijama, dužinom od 4,285 metra i širinom od 1,81 metar, izvanredno se snalazi kako na otvorenoj cesti tako i u gradskoj vrevi. Hondini inženjeri stvorili su izuzetno podvozje, nekarakteristično za monovolumene, vrhunske stabilnosti, objedinjujući udobnost i odličnu upravljivost. Izravnost upravljača jednostavno oduševljava te pri bržem prolasku zavojima ostavlja dojam vožnje sportskog automobila.
Za užitak u vožnji brinu se dva benzinska i jedan dieselski agregat. Benzinski 1.7 agregat snage 125 KS pruža iznimnu fleksibilnost pri svakodnevnoj upotrebi, uz nisku potrošnju. Benzinski 2.0 agregat snage 150 KS opremljen je mjenjačem sa 6 brzina koji pruža dodatnu dozu uzbuđenja sportske vožnje uz minimalnu emisiju štetnih plinova.
S oba benzinska agregata, FR-V postaje jedan od najuravnoteženijih automobila kojeg ćete ikada imati priliku voziti.
Višestruko nagrađivan 2,2 i-CTDi diesel agregat sa oborenih 19 rekorda nudi snagu
od 140 KS i sa nevjerojatnih 340 Nm okretnog momenta postavlja nove standarde u
diesel agregatima.


S2000
Lansirat će Vas na 100 km/h za samo 6.2 sekunda i dalje, do maksimalne brzine od 240 km/h. Usto je i zamjetno fleksibilan i pri manjim brzinama, zahvaljujući posljednjoj generaciji VTEC motora. Njegove kompaktne dimenzije i mala težina omogućavaju iznimnu živahnost.
Vanjski mu je stil svrhovit, ali i elegantan. Unutarnji izgled podsjeća na pilotsku kabinu: mali, kožom presvučeni upravljač, kožna recaro sjedala, te ploča s instrumentima, i inspirirana formulom 1, da što bolje dočara high-tech prirodu ugrađenog motora.
Instrumenti će se osvijetliti čim stavite ključ u bravicu, ali se sam motor starta pritiskom na crvenu tipku startera, što će se sigurno dopasti svakom automobilističkom pokloniku.
Za zaljubljenike u svježi zrak do vožnje bez krova može se, zahvaljujući električnom mehanizmu, doći za nekoliko sekundi, a prtljažnik je dovoljno prostran da Vam unutra stane sve što Vam je potrebno za vikend


Post je objavljen 06.09.2006. u 10:58 sati.