Pojava tenkova na bojišnici (Njemački prototip)
Izgradnja njemačkog prvog tenka počela je tijekom 1916. godine nakon šoka kojeg je izazvala pojava britanskih tenkova u bitki na rijeci Some. Njemački vojni stručnjaci razvijaju tenk kodnog imena A7V težine 30 tona, debljine oklopa 15 do 30 mm, naoružanog topom 57 mm i 6 strojnica, kojeg pokreću dva motora svaki snage 100 konja i svaki pogoni po jednu gusjenicu (ovo je nešto novo, kako je svaka od gusjenica pokretana vlastitim motorom, pa tako i može imati zaseban smjer kretanja, njemački tenk može se okrenuti odmah u mjestu ako se jedna gusjenica pokreće naprijed dok istodobno druga vuče natrag – po Athumanunhu). Njemački tenk može razviti brzinu od gotovo tada famoznih 10 km/h, ali stvarna borbena brzina iznosi mu ipak 5 km/h. Tenk je ipak glomazan, četvrtastog izgleda, a oklop mu pokriva i veći dio hodnog dijela, pa njemački tenk ima strašne probleme u kretanju po bojišnici gdje ima mnoštvo rovova, prilaznica, zaobilaznica i rupa od svakojakih granata. Kako bi otklonili ovu najveću manu svog tenka njemački vojni stručnjaci razvijaju novi tenk naziva A7V-U po uzoru na britanski tenk Mark. Tako njemački A7V-U ima romboidni oblik, teži 40 tona, naoružan je s dva topa 57 mm i 4 strojnice, a gusjenice obmotavaju cijelo tijelo tenka. Tijekom proljetnih ofenziva 1918. njemački zapovjednici uočavaju izuzetnu mobilnost francuskih lakih tenkova Renault, pa traže njemački odgovor na to. Njemački stručnjaci razvijaju tako i njemački laki tenk naziva LK koji je težak 8,5 tona, oklop mu je debljine 8 do 14 mm naoružan je topom kalibra 37 mm ili s dvije strojnice, a pokreće ga motor snage 60 konja. Njemački stručnjaci započeli su i izgradnju superteškog tenka naziva K, koji je težio 150 tona, debljina oklopa bila mu je od 20 do 40 mm, naoružan je bio s dva topa kalibra 77 mm i 2 strojnice, a pokretala su ga dva zrakoplovna motora snage svaki 600 konja, no, do kraja rata izrađena su samo dva komada takovog tenka. Na kraju, ali ne manje bitno na Athumanunhovoj sličici vidi se tenk iz sastava njemačke 504. teške oklopne bojne, a po boji brojčane oznake i karakterističnom brojčanom ispisu, te tipu kamuflaže koja prikriva tenk jasno je da se radi o tenku koji sudjeluje u krvavim i strašnim bitkama koje su zapodjenute u Italiji tijekom lipnja 1944. godine. Dakako, na kraju i u originalu to bi bilo po Athumanunhu Panzerkampfwagen PzKpfw VI Ausf. E Tiger I iz sastava 504. Schwere Panzer Abteilung.
Post je objavljen 04.09.2006. u 20:33 sati.