Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pegy

Marketing

Da se mene pita

Inspirirana novom anketom Uredništva blog.hr-a krećem pisati x-ti post iste tematike, ali ipak različitog pristupa. Mislila sam staviti tamo komentar, ali ne volim u tim prigodama pisati elaborate. Kako mi kratke varijante baš i ne idu, morat ću se opet razvezati ovdje. Image Hosted by ImageShack.us I to odgovarajući na dva elementarna pitanja.

Što najviše nedostaje naslovnici Bloga?

Više vijesti i više flash vijesti - da, rekla bih da je tako, ali i dodala da mislim da u tim vijestima treba pokušati naći mjeru između onoga da one postanu poput onih iz Dnevnika i onih koje spadaju u teško žutilo ubrajaći i one koje govore o tome kako sam tamo neka X (makar to bila i ja osobno) depilirala ili kako je tamo neki Y slinio za cicatom ženskom koju je vidio u tramvaju.

Više fotoreportaža - svakako, ali isto tako imajući na umu da svako fotografiranje ne jamči da je riječ o fotografu svjetskih razmjera. U vrijeme digitalnih aparata svi škljocamo i ponešto snimimo, ali nismo baš svi talenti kojima se kao treba diviti za uratke. Ako je nešto fotoreportaža, onda mora biti na nivou koje je barem malo iznad prosječnog i svakodnevnog kućnog fotografiranja. Možda sam ovdje i prekritična, ali opet ... ako ćemo imati šarenilo kvalitete, onda nam takva opcija i ne treba, jer ju imamo u kategorizaciji blogova.

Više vijesti sa fresh liste - obavezno. Smatram da je to ELEMENTARNI cilj naslovnice. Naime, svi oni koji su na preostale dvije, često prozivane liste samim time što su tamo imaju jaku reklamu, tj. imaju vremena nametnuti se kvalitetom. Oni koji su na listi sat vremena ipak trebaju priliku. Ne svi, podrazumijeva se, jer znamo i vi i ja da je većina teksta tamo nešto što je po kriterijima zdravog razuma miljama daleko od dosega koji je potreban za naslovnicu. Ali isto tako, ima ljudi koji se pored svih tih "poznatih" teško mogu probiti. Znam da je Uredništvu teško u moru svega i svačega stalno nalaziti nešto novo i dobro, ali na kraju krajeva, to im je interes.

Češće ažuriranje lista - da, ali ne pretjerano ih nakrcavati. Nije poanta da tamo bude što više ljudi, nego da bude što više postova koji se čitaju s lakoćom, koji su pozitivni i konstruktivni, koji educiraju, koji ... zadovoljavaju kriterije ne samo Uredništva (znam da je to njihovo legitimno pravo), nego i većine blogera (jasno da svi nikad neće biti zadovoljni).

Mogućnost da i blogeri pišu za naslovnicu - ne, u principu nisam za tu ideju, jer smatram da će to povući isto pitanje kao što je i ono "zašto je ovaj na cool listi, a ja nisam?". Možda jedino da postoje neki kao "vanjski suradnici" koji bi htjeli raditi tako nešto, ali i koji su to u stanju s obzirom na stil pisanja, pismenost, a i volju.

Odabir blogera dana - ne, definitivno nisam za ovu opciju, jer će opet, kao što sam malo prije spomenula, dolaziti do onoga "zašto on, a ne ja?", pa do onih silnih "rasprava" koje osim ponešto pametnih imaju brdo trabunjanja koja nemaju veze s mozgom.

Redizajn - malo, i to u onom smislu da mu možda fali neke mekoće i topline ako tako mogu reći. Izgleda mi kao da ga je muško napravilo. Image Hosted by ImageShack.us Dobro, nije ni to nešto ubitačno loše, ali bolje bi bilo da je za dizajn zadužen muško-ženski tandem. Image Hosted by ImageShack.us Možda sam se i prevarila u procjeni, ali u svakom slučaju ne smatram da treba biti radikalnih promjena. Mislim da je bitna prepoznatljivost, a ona se prilično gubi ako nečemu mijenjamo izgled svaki čas. I to jako. Osvježiti da, ali nešto ekstremno ne. Nešto kao pramenovi boje karamele na smeđoj ženskoj kosi. Nikako blajhanje. Image Hosted by ImageShack.us

Nešto drugo - to bi bilo prije svega osjećaj za bitne dane u godini koje Uredništvo vrlo često propušta. Čestitati blagdane spada i u kulturu, ali i u odraz profesionalnosti pa se konstantno čudim kako da toga ovdje nisu svjesni. Drugo, fali pismenosti što bi značilo da jedna ovako moćna medijska institucija mora imati nekog lektora ako već pojedincima č i ć ne ide najbolje. I nije da se šalim. Gledam neki dan u izlogu jedne trgovine (one koja je renovirana zadnji put mislim tamo negdje početkom 80-tih Image Hosted by ImageShack.us ) naljepljena reklamna slova - kuČne haljine, kupaČi kostimi. Stvarno djeluje stravično.

Čega na naslovnici Bloga ima viška?

Priloga jednih te istih blogera koji su očigledno stalno čitalačko štivo pojedinaca iz Uredništva. Ne kažem da isti ne pišu dobre postove već da mislim da to ne bi trebala biti svrha naslovnice. Ako nas već pitaju za svrhu. Možda je i stvar nepažnje, ali uistinu pored ovoliko ljudi koji dobro pišu ne vidim zašto netko u par dana mora biti 2-3 puta na naslovnici. Mislim da su te negacijske reakcije koje se znaju javiti i iz razloga što takve radnje djeluju favorizirajuće za neke blogere čak i ako to nije bila prvobitna namjera.

Nepismenosti, iz gore spomenutog razloga.

I definitivno - onaj kontakt blog@blog.hr treba maknuti, jer ČEMU? Jedine odgovore u bilo kojem obliku koje sam dobila bili su kad sam se obratila direktno nekoj osobi. Na ovome NIKAD NIŠTA. Zadnje je bilo vezano za 40-ak zadnjih komentara jednog starog posta koje sam slučajno uočila. Prijavila sam dio kao spam, ali nisam mogla jedan po jedan komentar, jer je bilo presporo pa sam im sve poslala u mailu pitajući usput mogu li to obrisati ili oni to rade nekim mehanizmom. Reakcija - NULA. Čovjek se stvarno osjeti kao biljka ili kao kreten ili ... Hoćeš biti obziran i prijaviti spam misleći na neko opće dobro, a kad tamo ko gluhome "dobro jutro". Drugi put ne gubim vrijeme, samo brišem. Tako ću i ovo nakon što pogledate kakvih boleština uma ima na netu.

Dosta. Idem glasati. Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 31.08.2006. u 20:57 sati.