Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/greeneyedgirl

Sinoć su stigle slike sa printanja (još od prošle godine koristim Snapfish - veoma su jeftini, a slike su dobre kvalitete, i stignu za nekih 3-4 dana) i tako sam umjesto odlaska u gym veče provela slagajući ih u album. Većina slika je s mora - šta se sve moze uslikati za 4 dana :) Gledam ih i ne mogu da vjerujem da je to bilo prije samo 4 sedmice. Čini mi se kao da je bilo u nekom drugom životu, u nekom drugom svijetu. A bilo nam je stvarno super. Ako volite izležavanje na plaži od sitnih kamenčića, uz sasvim dovoljno i hladovine i sunca, mirno, čisto more, ljubazan i tih narod, onda su Mline mjesto za vas. Iako je mjesto malo ima sasvim dovoljno kafića za jutarnju ili popodnevnu kavicu, hrana u restoranima je odlična, a cijene prihvatljive. A što je najbolje, samo ste 8 km od Dubrovnika. Mene je Dubrovnik oduševio iako znam da nismo vidjeli ni približno sve što se ima za vidjeti. Prvo veče smo otišli tamo prilično kasno i mrak se već bio spustio, ali čak i po mraku su ljepote grada bile upadljive. Tu smo noć čak stigli i na koncert Ibrice Jusića. Ja lično nisam baš neki ljubitelj njegove muzike (točnije rečeno, prije koncerta nisam znala ni kako on izgleda, ni šta to on baš pjeva), ali je ugođaj bio nešto posebno. Stepenice su bile pune puncate, a on je bio neki 4-5 stepenica ispred nas. Dragi i Makedo su uzivali (dragi ga voli slušati, a Makedo već nekoliko godina pokušava da uganja ovaj koncert), Yazza je slikala, moja sestra se vjerujem dosađivala, a ja sam spavala. Da, dobro ste pročitali - ja sam spavala udaljana 4 stepenice od čovjeka-pjevača. Da se nije meni desilo, ne bi vjerovala da je tako nesto moguće. Ali s obzirom da smo noć prije toga svu noć putovali od Tuzle do Mlina, da je autobus bio veoma neudoban, tako da sam veoma malo spavala (a bez 8 sati sna sam nikakva), te da sam cijeli dan provela u kupanju, sunčanju, hodanju - onda se možda može i razumjeti kako mi se glava sama našla na ramenu mog dragog (ili što bi on rekao kako sam ga gnječila čitavo vrijeme), a oči same sklopile. No, onaj zanimljiv dio je to da bi zaspala čim bi on počeo da pjeva, a kad se pjesma završi i publika počne da plješće i zviždi, ja bi se onda probudila i pljeskala kao da sam sa svima njima uživala u pjesmi, a u stvari sam bila sasvim oduzeta i pojma nisam imala ni gdje sam, ni šta se dešava. I tako je to trajalo nekih 45 minuta dok nije zapjevao Eminu, pjesmu koju sam nekad negdje čula, pa prepoznala. Iducih 45 minuta sam uspjela ostati budna, ali čim smo se vratili u sobu, zaspala sam i prije nego mi je glava na jastuk pala.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Idući posjet Dubrovniku bio je kroz dva dana, ovog puta išli smo brodićem i bili tamo mnogo prije mraka. Koja razlika u gradu po noći i po danu! Kao da ima dvije ličnosti, iste, a opet totalno drugačije. I onda dok smo šetali skontam zašto mi sve ovo izgleda poznato - široke ulice sa buticima, kafićima i restoranima sa strana, visokim kamenim zgradama, iznad nas nebo predivne plave boje kao nacrtano - pa ja sam to već vidjela u Vegasu u Caesar’s Palace! Znam da zvuči ludo da me grad podsjeti na hotel, ali dio hotela gdje su prodavnice i restorani je stvarno takav, uključujići i plafon na kojem je nacrtano nebo bilo puput onog iznad nas tog dana.

Sve u svemu, bilo nam je super. Uživala sam u tih nekoliko dana pravog odmora, plažiranja (glagol plažirati = izležavanje na plaži) i kupanja, i što je najvaznije dobrog društva. Makedo, hvala ti što nam sve tako dobro oraganizovala. A ako želite putopis mogo bolji od ovog mog (ako se ova moja piskarija uopšte može i nazvati putopisom), posjetite Makedo – ona je poslije Dubrovnika išla u Rim i piše o svom putovanju u na divan način uz mnogo fantastičnih slika. Link un, due, tre, quattro, cinque.

Post je objavljen 30.08.2006. u 15:36 sati.