Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bigmamma

Marketing

Navodno: Koja je vaša "gay točka"?

Ako su Lana Pavić, Lana Bjondić, vlatka, Stefani i njima slične, zvijezde samo zato što postoje, onda ćemo za Hvar osmisiti posebnu kategoriju popularnosti.
Tamo još od prvih dana ljeta pa sve do posljednjih sekundi turističke sezone, o Hvaru govore i pišu svi mediji u Hrvatskoj pa i šire.

Lajtmotiv tekuće sezone je bez imalo dileme homoseksualnost, odnosno da se izrazim u žargonu, "pederi(zam)".
Ako je vjerovati medijima, u Hvaru ćeš, gdje god se okreneš naletjeti na makar jednog "pedera".
U ozloglašenom Carpe diemu ne prođe ni jedna noć a da makar (navodno) jednom "pederu" netko od lokalnih i malo manje lokalnih jebivjetara ne razbije nos pokazujući mu tako svu puninu našeg gostoprimstva i trpeljivosti prema konkretnoj manjini.

Ne moram ni spominjati tugu i revolt koju novi trend izaziva kod lokalnih galebova koji silom prilika umjesto stoljetne tradicije jebavanja čehinja, bivaju primorani oblijetati oko "domaćih životinja" koje su inače, ako niste znali, rezervirane isključivo za zimski period godine.

Ti strašni "pederi" uzurpirali su (navodno) sve smještajne kapacitete, sve plaže, restorane, kafiće itsl.
Na svakoj se plaži u svakoj brodici oko "paklenjaka" (navodno) natežu po makar njih dvoje a iz povjerljivih (?) izvora saznajem da ih se inflagranti znalo zateći i po nekoliko.

Zaključujem, smišljajući konac ovog teksta da sam:

a) NEUKA - jer ne znam prepoznati "pedera" ni da me naguzi

b) SLIJEPA - jer zatvaram oči pred činjenicama koje mi se nalaze pred nosom ali ih ne želim vidjeti

c) NAIVNA - jer svi to vide i razumiju osim mene

d) MODERNA (jedva se ovo usudim i napisati) - jer sve i da ih "ulovim na djelu" ravno mi je do neba što tko radi sa svojim genitalijama (dok naravno ne ugrožava moja ljudska prava).

Tužno mi je što se trend medija proširio na sve aspekte ljudskih života pa nam je svima postalo normalno voajerstvo koje zadire čak i u anuse ljudi koji nas okružuju.
Naravno, sve nam je ovo normalno dokle god se ne radi o nama samima.

Samo da nešto razjasnimo prije samog kraja.

Višekratno spominjana agencija koja se bavi "gay turizmom" a koja je u periodu od 19-26.08.2006. zakupila od postojećih 68, 50 kreveta (kako kaže direktorica hotela) odnosno 58 kreveta (kako kažu mediji), za njihove "gaypedere" (kako ih zovu ovi lokalni) lani je u ovom istom periodu u jednom od najvećih i najboljih hotela (tada, prije Orca) zakupila duplo ako ne i troduplo više ležajeva, no ta je informacija očito promakla novinarima ;)

Zadnje, no ne i manje važno, gro priča o tučama i razmiricama u Carpe diemu plod su mašte novinara koji očito rade na proviziju a koji već nekoliko tjedana "kampiraju" pred ulazom tog istog koktel bara.
Ta znate i sami da se često riječi i fotografije mogu interpretirati različito.
Uzimimo za primjer običnu fotografiju gdje se netko pri pozdravljanju ljubi u obraze - kasnije na fotografiji optička iluzija može pokazati i da se to dvoje "žvali" ;)

Zaključke izvucite sami.
A ja se idem bacit u more s jedne od onih sika na kojima se (navodno) "natežu pederi" koje ja, očito igrom slučaja, nikad nisam vidjela ni da se drže za ruke a kamoli štogod drugo, a ako se i nađe koji, pustit ću si Evoru s MP4-a i čitat knjigu.
Trebat će mi snage za večerašnji koktel party u Carpe diemu ;)

Post je objavljen 29.08.2006. u 18:01 sati.