Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/irescorneroffice

Marketing

Znanje je opet in???

Marketinškog morona koji se latio ove rečenice trebalo bi postaviti pred zid i gađati poluprožvakanim žvakama. Zajedno s moronom koji je smislio "Knjige su opet u modi". Mislim, što to točno znači? Što nam marketinški moron želi poručiti?

a/ Pametni smo i načitani, odmjerenih manira i kulturni, ali budući da to do sada nije bilo u modi nismo to smjeli prezentirati u javnosti. Pa smo se ponašali kao majmuni, pravili se da smo glupi, ponižavali se svojim budalaštinama, a sve u slavu mode kojoj robujemo. No, srećom, znanje je opet in, pa možemo biti tko zapravo jesmo. Koje olakšanje!

b/ Debili smo, ne bismo znali sastaviti dvije suvisle rečenice ni da nam život o tome ovisi, no ne znamo da smo glupi, pa smo u svom ponašanju još gluplji, ali to je zapravo okej jer znanje ionako nije u modi. (Knjige su već neko vrijeme u modi, no iako ne uspijevamo zadržati pažnju dovoljno dugo da pročitamo jedan odlomak u knjizi koju smo jednom kupili na kiosku, lakše se praviti da znaš čitati nego da si pametan.) Međutim, sad je odjednom znanje in, morat ćemo se početi praviti da smo zapravo skriveni genijalci. Izgleda da ćemo ipak morati pročitati tu jednu knjigu koju posjedujemo. Uf, teško, ali sve u slavu mode!

Pod c/ bi vjerojatno došli ljudi koji će rečenice "Znanje je opet in" i "Knjige su opet u modi" doživjeti kao šamarčinu. Kakve veze imaju knjige i obrazovanje s modom? Kakve su sad to pizdarije? Umjesto da težimo obrazovanju zato što je to normalno, trebali bismo mu težiti jer je u modi? U prošlosti su se obrazovanost, pismenost i načitanost smatrale privilegijom, pa se vjerojatno zato tome više težilo. Danas kada je sve svima dostupno, dolazi do toga da se hrpimice grabe samo one najprizemnije stvari. I što će postići ta ingeniozna "modna" reklamna kampanja? Apsolutno ništa. Pametni će ostati pametni, moroni će ostati moroni. Samo će biti (još) više preseravanja.

Post je objavljen 28.08.2006. u 08:46 sati.