Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/oneperfectbitch

češka

Evo....bio bi red da napišem kak je bilo u češkoj....(sam bi vas htijela upozoriti da biovaj post mogo bit dugačak)......

1.DAN
Prvo smo se svi u 6 sati u jutro našli kod dvorane Inter Zaprešić, svi smo sjeli u buseve di su nam treneri podjelili svu opremu (dresove,lopte,itd.)....do češke smo se vozili 12 sati....kad smo napokon došli u češku prvo smo morali svi čekat malo kod buseva dok su treneri sređivali sve na recepciji hotela....odma do našeg busa stajao je bus od MRK Izviđač iz Ljubuškog....i tak dok smo mi stajale kod busa Izviđači su sjedili u busu pa smo se malo zajebavale s njima...oni su cijelo vrijeme buljili u nas pa smo se dogovorile da ćemo sve u isto vrijeme pogledat prema njima...svaki put kad so mi pogledale u njih oni su se brzo okrenuli na drugu stranu....to je fakat bilo smješno (znam da sad vama nije smješno,al trebali ste to tam vidjet)...i tak....napokon smo se smjestili u sobe u hotelu (bilo nas je 5 u svakoj sobi),i kad smo otišle na balkon skužile smo da su dečki iz Ljubuškog u sobi iznad nas....malo smo pričale s njima...i dečki su skroz ok,zvali su nas da dođemo k njima u sobu,al nismo išle jer smo se još morale raspakiravat...onda sam s još par frendica išla malo po Karvini (tak se zove grad u kojem smo bili)....u 11 smo se svi morali vratit u hotel...i taman kad smo se vratile u sobu,nekon par minuta nama neko počne lupat po vratima,mi otvorimo i vidimo neke dečke na vratima, oni nama ulete u sobu i pitaju nas kao jel mogu spavat kod nas (to su se zajebavali) i dođemo mi kao da ne mogu, i onda smo se upoznale s njima....oni su iz Zadra i imaju 17 godina,i tak su oni bili malo kod nas u sobi i onda su otišli jer smo se bojali da nam treneri ne seru neš...i niš onda smo napokon otišli spavat......

2. DAN
...morali smo se u 6 ujutro probudit....jedva smo se digle.....onda smo otišle na doručak i poslije doručka u kaufland....tam je sve fakat JAKO jeftino,nakupovale smo si hrpu slatkiša, u kauflandu smo opet srele one zadrane,oni su sam trpali u kolica sve kaj su našli...na blagajni su stajali iza nas i kak kondomi stoje kod blagajne oni su počeli trpat hrpe kondoma u kolica i počnu neš pričat kak će im možda trebat.....da ziher...tak dođemo mi napokon na blagajni na red i sad ja dam novčanicu od 5 eura i sad žanska ide provjeravat jel to kivotvoreno.....i to je tam 3 dana provjeravala i kad je napokon vidla da nije krivotvoreno počela mi je nešt mljet na češkom,ja ju nisam niš kužila pa sam probala pričat engleski,al ženska ne priča engleski, probala sam na njemačkom,al ne priča ni njemački, i onda se ženska sam nasmijala i rekla da je sve u redu (to sam skužila),pa sam otišla....ni dan danas ne znam kaj mi je to pričala tam....kad smo došle u hotel morale smo se brzo ić spremat za utakmice,odigrale smo dve utakmice i u pol 7 smo došle u hotel,u 7 smo trebale bit pred hotelom jer smo išli na nekakav mimohod po karvini zbog otvaranja turnira....kak smo se mi zadnje vratile s utakmica mi smo mogle kasnit na mimohod......kad smo došle na mimohod našle smo hrvate i počeli hodat okolo....taj mimohod vam je izgledo ovak: u jednoj duugačkoj koloni su hodali svi sudionici turnira, svaka zemlja u svojoj gupi,a na početku svake grupe je išo neko ko je nosio zastavu svoje države,tak smo mi bili u grupi sa svim hvatima koji su sudjelovali na turniru (valjda ste skužili)....kad smo završili s tim hodanjem došli smo do neke pozornice na koju je došo gradonačelnik karvina i počeo neš mljet na češkom (ko da bi ga ubilo da je pričo na engleskom)......onda je bio vatromet (fkat je bio lijep)....onda smo se vratili u hotel,malo pričale prek balkona s ovima iz Ljubuškog i otišle spavat.....

3.DAN
......probudili smo se u 7....otišle na doručak,pa u kaufland.....malo hodale po karvini i otišle na ručak......odigrale 3 utakmice....vratile se s utakmica....otišle malo van....pričale se nekim tipom iz Slovačke koji nam je reko da je bio u šibeniku i da imamo jako lijepo more.....onda smo se vratile u hotel i dok smo čekale lift tam su opet bili neki Slovaci koje smo nagovorile da kažu da su oni govno (nije ih trebalo baš dugo nagovarat jer nisu znali kaj to znači pa su odma reki),al oni ne znaju reč govno pa su govorili hovno......kad smo došle u sobu čule smo kak se trener (Fifa) i sportski direktor (Pipa) dolje nešt deru ko luđaci i poslije smo saznali da su dan prije oko pol 3 ujutro u sobi od jednih cura našli neke dečke s kojima su ležele na krevetu i svi su pili pivu (nije ni čido kad košta 50lipa) ,neki su bilo pijani,itd. Pa su treneri poludili i zabranili tim curama izlaske i u 8 su morale bit u sobama.....

4.DAN
......probudile smo se u 7.....nismo stigle na doručak jer smo odma imale utakmice....odigrale smo 2 utakmice......otišle smo opet u kaufland.....nakupovale si slatkiša za put..... ....na to smo potrošile pol popodneva....onda smo se vratile u hotel i počele pakirat stvari.....u 6 smo morali bit sa svim stvarima pred hotelom.....stavili smo stvari u bus i otišli svi skupa na večeru......onda smo otišli na zatvaranje turnira,tam je gradonačelnik Karvine opet neš mljeo na češkom (to je fakat bilo glupo jer je tam bilo više stranaca nag čeha)....podijelio je pehare (mi nismo niš osvojili)....nakon toga svega smo otišli u bus i krenuli prema zaprešiću nakon 10 sati putovanja smo došli doma......došli smo doma oko pol 8 u jutro....malo sam pričala sa starcima i otišla spavat....probudila sam se oko pol 3 i ručala....poslije ručka sam opet otišla spavat i probudila sam se oko 6.......

I tak....to bi bilo to....napisala sam ono čega sam se sjetila (naravno nisam sve napisala zato kaj mi se nije dalo,a i da sam sve napisala to bi bio ogrooooman post,pa nisam pisala sve)....nadam se da je neko pročito ovaj post.....znam da je jako dug.......

Ajd bok,idem sad.........

Post je objavljen 28.08.2006. u 00:39 sati.