Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ariel1

ej..
evo i mene u zagrebu...jučer sam se vratila s mora..
prvo sam bila sa starcima na pagu..
bilo je full dosadno...stalno sam se šorala s burazom...ujutro se nebi ni digli,a već bi se potukli..lud
ja sam bila u jednom apartmanu blizu trga...a na tom trgu se pjevalo i sviralo sve do kasno navečer...uglavnom su to bili neki zborovi ili neki likovi koji su pjevali dalmatinske pjesme Image Hosted by ImageShack.us ..ja sam poludila..uopće nisam mogla spavat...
navečer nisam mogla spavat od toga,a ujutro bi me probudile neke babetine koje bi se skupljale i tračale Image Hosted by ImageShack.us ,a to bi se sve čulo,jer su ulice užasno uske,i sve,al baš sve se čuje...
osim toga,jedno jutro(oko 3 ujutro!) probudili su me neki idioti koji su se derali ja te volim dinamo-zagreb...
nekoliko puta izašla sam van s vegy i još nekima u ibis..tam imate biljar,pikado i te gluposti..bilo je ok,samo što mi je nedostajala moja ekipa..
na pagu sam vidla hrpu ljudi iz malešnice i španskog..
i to je to..nije se niš posebnog događalo..al zato u boriku je..
od kud da krenem...
u sobi sam bila s megi,ivom,ivonom i jopom...nas je bilo petero,a kreveta je bilo šest...tako da je jedan bio viška..
sobe su bile u groznom stanju..sve je bilo puno buba...
prvu večer iz jojinog je jasuka izašo smrdljivi martin...a nakon jedno pola sata u našu sobu su došli prespavat dino i dominik jer je kod njih u sobi bila neka ogormna buba,koja je izgledala kao stonoga...
jedan tip je dobio stidne uši,a na igralištu dok smo se razgibavali napale su nas neke bubice,koje su vjerojatno bile buhe..bilo ih je posvuda..
unatoč tome na pripremama mi je bilo super..
odmah prvi dan nakon treninga bolio me je svaki mišić u tijelu..hehe
naš dan je tekao ovako:
dizanje malo prije 8,u 8 doručak..
mala pauza do 9..u 9 smo išli na igralište i tam se razgibali i trčali.. nakon toga trening do 10 i 10...
zatim smo mi neki parovi išli pješke u jednu dvoranu do koje ima desetak minuta,a ovi ostali parovi(uglavom klinci) ostali su u dvorani kod hostela.....
u toj velikoj dvorani trening nam je trajao do 12 h...trenirali smo puno...a kada bi imali odomor uglavnom smo radili vježbe snage (ko je htio)..
ručak bi nam bio u 13 h...nakon ručka bili bi slobodni do 14 i 30... tada se išlo na plažu na kojoj smo ostali do 17 h...vratili bi se s plaže i u 17 i 30 imali smo ponovno trening sve do 19 h...u 19 h je bila večera..nakon večere bili smo slobodni..
jednu večer svi zajedno smo išla na pizzu Image Hosted by ImageShack.us..i onda poslije u zadar...
u sobi su bila 3 kreveta na kat..zadnju večer mi smo spusitili dva kreveta,koji su bili na kat..i tu je prespavala hrpa ljudi...iva je na mobu pustila onu pjesmu iz titanica od celine dion da nas uspava, i ta je pjesma svirala sve do 6 ujutro kad se jedan tip probudio i ugasio ju...hehe...
u petak kad smo joja,iva i ja išle s treninga iz velike dvorane počelo je sjevati,grmiti,mi se usrale..i još je počela padat kiša i tuča...
bile smo moker ko da smo izašle iz kade...a jedva smo i došle do hostela, jer se niš nije vidlo..
slike će te dobiti u jednom od budućih postova..
do tada pusaImage Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 27.08.2006. u 16:45 sati.