Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/1971

Marketing

Gastro(jugo)nostalgičar

Faking Nutella je kerov ku*ac u odnosu na proizvod iz srpskog Gornjeg Milanovca. To zna svatko tko je odrastao osamdesetih. Ili je to samo nostalgično preuveličavanje?
Nedavno sam se na Arizoni spotakao na plastičnu kanticu od 1 kg s magičnim natpisom EUROKREM. Naravno da se to nije moglo propustiti. Ali nešto tu nije štimalo. Tvrdim da je to bio falsifikat.

U Konzumu su skužili potrošačku filozofiju nas gastrojugonostalgičara kao bitan segment u otimanju zalogaja tržišnog kolača pa su nam servirali neke vječne marke s područja bivše države.
Tako se u mojim crveno-zelenim vrećicama pojavilo nekoliko artikala s područja Srbije i BiH.
Najvažniji od njih svakako su Jaffa cakes Fabrike biskvita Crvenka (Srbija) i Ajvar Vitaminke iz Banja Luke.



Ne pokajah se. smokin

Ima tu još nekih artikala, najčešće slatkiša... Npr. Manchmallow, sjećate se toga?

Naravno, niti ne sumnjam da su neki hrvatski proizvodi i dalje najcjenjeniji na tržištima zemalja bivše Jugoslavije... Npr. Vegeta (za koju smo ovih dana doznali da u sebi gotovo da i nema hrvatskih sastojaka), pa Cedevita, pa možda i još neki proizvodi...
Od hrvatskih proizvoda meni je nenadjebiv Podravkin "Pekmez od šljiva"... Jedan i jedini. Da, to je ono što je nekad davno kao ukras preko limenog poklopca staklenke imalo kariranu krpicu... Danas ima isti uzorak otisnut na samom poklopcu...




Mmmmmmmmmmmmm.... cool

Imam još jednu kutiju Jaffa cakes-a... Odoh po nju. smijeh

Post je objavljen 09.08.2006. u 23:44 sati.