Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

Igre oko Plive i generika

Nase je zdravstvo kao sto vjerojatno znate u komi. Novaca, ali i lijecnika uvijek fali. Medjutim to ne znaci da se zdravstvu pritok sredstava jos vise ne moze srezati. MMF u tom smislu nema nikakvih sumnji.Kamatare je rijetko briga za probleme privatnih duznika.
I sto da se onda radi?

Ovih dana je u toku nadmetanje Actavisa i Barra za vecinski udio u Plivi. Sama Pliva je ionako vec u 82% vlasnistvu stranaca. Tako da je to manjim dijelom nasa briga, sreca ili nesreca.Medjutim postoji jako dobar razlog zasto se strane zainteresirane za Plivu toliko zestoko nadmecu. Naime nase je Ministarstvo Zdravstva odlucilo da jedan od nacina stednje u zdravstvu bude zamjenom tzv. obicnih lijekova onim tzv. generickim.Sa sadasnjih cca 72% na buducih 85%.
Jasno je da oni tvrde da se radi o lijekovima koji su jednako kvalitetni, ali su jeftiniji radi manjih troskova marketinga i sl.

Jasno je i da lazu. Ti lijekovi su cca 30% razliciti od tzv. obicnih ili bolje reci originala.Sto znaci da ne djeluju uvijek jednako dobro, mada neki put sasvim dobro vrse svoju ulogu. Ali ima i suprotnih primjera. Kada mogu imati i stetno djelovanje. E to je ono sto se ne govori.
www.epilepsy.com/newsfeed/pr_1113831003.html

...


Cijeli tekst pročitajte na gnews.blog.hr

Post je objavljen 05.08.2006. u 12:00 sati.