Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tiktak

More,more...:)

Hey! Eh,evo,vratih se s mora...
Ne znam,već sam nekoliko puta napisala post,pa ga izbrisala...ne znam o čemu bih uopče pisala,a to je vjerojatno zato jer imam toliko tema o kojima bih mogla pisati nakon skoro tri tjedna da jednostavno ne znam koju bih odabrala...Samo,moram vam reći da su mi blog i svi blogeri stvarno jako falili.Često sam,plivajući u moru i pržeći se na suncu razmišljala o blogovima...baš mi je drago što opet mogu pisati. yes
Stvarno volim more...mislim da ga ljudi previše svojataju:ono je priča za sebe.Tako je nekako tajnovito i moćno,ima tu neku posebnu snagu i nevjerojatnu ljepotu.Kada je mirno,izgleda tako pitomo,tako je primamljivo,spokojno,kao da spava,a kad se pojave valovi izgleda mi kao da se budi...postaje potpuno drukčije.Kada gledam u more,kada plivam u njemu,osjećam se predivno...obožavam plivati,roniti,ali najviše samo leći na leđa u vodi,zatvoriti oči ili pogledati prema nebu-mislim da se tako čovjek može doista opustiti i odmoriti.A kad samo pomislim koliko je živih bića u toj čudesnoj vodi...nevjerojatno je kako ono naprosto vrvi životom,kolikim bićima pruža predivan dom.A čovjek je sve to počeo tako olako uništavati.Jučer ujutro sam plivala na jednoj Criveničkoj plaži,uživala sam u moru i dopustila si da se izgubim u svojim mislima,kad sam se odjednom prenula:oko mene je sve bilo smeđe i puno nekakvih mutnih mjehurića!Iznenadila sam se,bila sam okružena tom smeđom tvari,a iznenadili su se i drugi kupači...nekako sam se uspjela iskobeljati iz toga,ali trebalo je dva sata da more opet bude kao i prije.Užasno,ljude uopče nije briga,brod prođe,izbaci smeće,ode...a kupači nek se usmrde.Ma čak nije niti toliko za kupače,koliko je za ono ispod površine.Možete vi sada reći da ja filozofiram,možete reći što god želite,ali to doista nije u redu! Zamislite samo koliko živih bića ugine zbog jednog broda?A koliko tek zbog njih deset? Stvarno,mi ljudi ne cijenimo prirodu niti ono što nam je dala,a zaboravljamo da je ona jača od nas i da nam to sve može vrlo lako uzeti...jedan tsunami i gotovo.
A ne volim baš niti one ribiče...mislim,pne koji pecaju samo zato da pecaju,ulove ribu pa ju bace nazad u more.Pa zamilite samo da nasred ceste vidite neko vino pecivo,lijepo zamotano svježe,da ga uzmete i zagrizete u njega i da vam onda nešto probode nepce,da vas stave u vodu,da ostanete bez zraka,pa vas vrate na ulicu iznemogle i napola mrtve da krepate.
Ok...malo mi je glupa usporedba...ali shvaćate poantu.Mislim,i ja sam jednom tako išla s tatom kakti na neko pecanje i upecala sam grgeča,pa ga vratila u vodu i to,ali mi se od tad to sve skupa zgadilo...
Normalno,namam ništa protiv normalnih ribiča koji fijno ulove ribu i prodaju,ali ubijanje riba,a i životinja opčenito,radi sporta mi je grozno...ali,tko voli...pa,nek radi što hoće.
Anyway,na ovom sam blogu pročitala zanimljivu informaciju da u Jadran može doći morski pesek dugačak 12 m,ali da je on potpuno bezopasan jer se hrani zoo planktonom i da čovjeku ne može ništa.Majko mila,da ja vidim u moru ribetinu dugačku 12 m mene bi na mjestu lupio infarkt,bila ona bezopasna ili ne!Pa ja bi se usrala da vidim nedku veliku ribu,a kamoli 12 METARA! Joj,bolje da prestanem misliti o tome...
Da...dakle:moja sestra je otkrila da voli jesti škampe...al ona je mislila da su škampi repovi od škampa,pa si ih je u restoranu,jednom kad smo išli na večeru,i naručila...hehe,možete zamisliti kad su joj doljeli rakove na tanjuru...no,zapravo su joj se svidjeli,pogotovo klješta,samo se meni nisu svidjeli...mogu oni biti vini kolko hoće,ali ona klješta i neka čudna ticala ili što već mi se uopče ne sviđaju...ostsjem prili lignjama na žaru i rižotima s plodovima mora! njami
E,znate šta,2 tjedna i 5 dana nisam slušala mp3! Pljesak,pljesak;fala,fala. wink to je ipak napredak jer sam totalno ovisna o toj stvarčici,već su me uši boljele i stvarno sam slabije čula.Ne lažem,stvarno.
ljdi,svi vi koji volite zanimljive i napete romane stvarno morate pročitai Gričku vješticu,to je nešto fenomenalno,knjiga me totalno uživila u to doba Marije Terezije,a smatram da bi se i po tome mogla snimiti fantastična serija...no,napisat ću post posvećen samo tome,pa...
Eto,dragi moji,to bi bilo to,stvarno ste mi falili i jedva čekam da pregledam sve vaše blogove...pozzz!

P.S.Prošli post je bio posjedica isfrustriranosti nogometom,ali sad kad sam se oporavila:Dinamo! Dinamo! :=)

Post je objavljen 02.08.2006. u 21:21 sati.