Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/najdosadniji

Marketing

o dosadi...


" ...Dosadu se pokušava odčitati kao kolutanje očima, umorne zjenice, šutnju, žvakanje kaugume, manje ili više tupo gledanje u neku točku postrance, ali je li to baš točno. Zatim: ljudi koji se dosađuju i ljudi koji su dosadni nisu isti ljudi. Jer, zanimljivim ljudima često zna dosaditi vlastita zanimljivost. I obrnuto: dosadnim ljudima može vlastita dosadnost postati zanimljiva. I poprijeko: zanimljivim ljudima može vlastita zanimljivost ostati beskrajno zanimljiva. Ipak, bojim se da beskrajno najbolje pristaje imenici dosada.

...

Ima i ljudi koji su pod pritiskom dosade, koju misle da pobuđuju, pa se pod tim pritiskom stalno naprežu, zbog čega im nikad nije dosadno. Uvijek se oko toga, nečega, trude: ne izazvati dosadu u drugih. Nemaju vremena pitati se sviđa li im se samima taj posao jer sviđanje i užitak tu uopće nisu u igri. Posrijedi je moralni imperativ: Ne daj drugima ono što ne želiš da ti dadu - dosadu... "



Irena Matijašević, Dosadno

http://www.zarez.hr/106/z_proza.htm




Post je objavljen 01.08.2006. u 13:51 sati.