Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kosamjauopce

Marketing

Trendseteri

Pročitao sam post na blogu Duboko modro more pod nazivom "Mali vodič za trendseterice". Dok sam čitao odjednom mi je sinulo - ma kod nas nema ni jednog trendsetera! To je jedna od najvećih prevara u hrvatskom modnom svijetu! Kao u parodiji na špijunske filmove, kad se glavni junak-špijun infiltrira u kakvo tajno društvo a onda na kraju ispadne da su u društvu svi zapravo undercover špijuni. Na isti način, u hordama hrvatskih trendsetera nema ni jednog trendsetera. Sama riječ "trendsetter" je složenica od riječi "trend" (koju ne treba prevoditi) i glagola "to set", što znači postaviti. Dakle, trendseter je osoba koja se ponaša prema svom vlastitom stilu, hiru, ili kako već da to nazovem, i živo je zaboli za trendove. Ali zbog svog jedinstvenog ukusa i stila čini da je ostali žele slijediti, i tako nastaje novi trend. Znači, trendseteri bi, po samoj definiciji, trebali biti ljudi koji ne slijede trendove već trendovi slijede njih.
U stvarnosti, sama riječ "trendseter" postala je toliko trendy da svaka druga fufica i adekvatna joj muška varijanta žele biti to. Pa onda na emisijama tipa Exkluziv ili Schpitza gledamo nekakve kvazi-trendsetere kako se glože po kojekakvim revijama, izložbama, i sličnim okupljanjima snobova. Na svim tim manifestacijama nikad, nijednom i ni na koji način nije bio, i neće biti nijednog pravog trendsetera. Ma tko je uopće, od svih tih snobova i wannabe jet-seta i po čemu poseban, prvi, jedinstven, itd? To ne samo da nisu trendseteri - to su upravo suprotne figure, ma koliko glamurozni bili, para imali, ili njihove face gledali na TV-u. Oni su trend-potrošači, obični konzumenti aktualnih modnih struja. To nisu trendsetteri, to su trendfolloweri!

Post je objavljen 31.07.2006. u 01:40 sati.