Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/deamonworld

Follow your instinct It usually takes you home!

Evo fala bogu novi post! Jučer sam se vratio s mora bilo je preprejebeno. Tih dva tjedna nisam se niti jedan dan pošteno naspavo...jedino je to koma. Evo sad negdje otpočetka da počnem. Da to je bio petak. Ja i Mario smo izašli da vidimo kaj ima pa smo se zajebavali s nekim trebama. Onda je u subotu brijem došo KiKi iz Zaprešića. I tak smo svi izapli van zajedno al ne sječam se kaj je bilo sve. Sječam se samo da smo svaku večer bili sa Anjom i Tonkom i da smo stalno Anju prcali u zdrav mozak.
U nedjelju je došla Tea - cura koju cijeli svoj život znam. I tad se napokon skupila neka ekipica. Sjeli mi u birc i kak smo tam stalno visili počeli nam davat besplatnu cugu il nam naplati par kuna manje. I tak Tea je pila đus-vodku i naplati joj umjesto 12, 10kn. Ona ostane zbunjena a konobarica joj kaže, Nemoraš se čuditi, samo reci hvala! A mi svi počeli pišat od smijeha...haha Neznam kaj smo radili cijeli tjedan jer se ničega ne sječam. Sječam se samo kad je KiKi otišo za Zaprešić pa smo tu večer upoznali brdo rulje. Jedna cura se bila napila ko majka i rigala. Cura ima 13 godina. Skoro je dušu izrigala da joj nismo dali vode da pije. I onda smo se skompali svi sa njenim burazom. A buraz je legenda a zove se Blaž. Tip je potpuni slovenac a lik zna ful dobro pričat hrvatski, al ima i malo srpskog...to mu je od narodnjaka....valjda. I onda smo još upoznali par cura iz Slovenije i hrpu naših. E da tak smo jedan dan išli ja i Blaž po plaži i uletimo nekim curama kojih se sječam od večeri prije. I tak sam skužio da one imaju apartman 15m od mene...sam moram preč cestu i kod njih sam...cure su godinu dana mlaže od mene al dobre su do bola....a što je najjebenije je to što su blizanke. I tak sreli ih navečer vani al nisu mogle s nama jer su bile sa starcima....mislim fakat koji provod na moru ak ideš sa starcima van...zakurac!!!
I dobro mi smo otišli.
E da sjetio sam se kad je Tea otišla sa starcima u Rovinj a moj buraz osto doma jer nije htio s nama...sjeli smo sa jednim curama u birc na plaži i zajebavali se tamo cijelu večer. Malo više smo si popili pa je mene lagano ringešpil počeo prat. I ja ono dobacim Ani kao ajmo se kupat. I ona kao očeš? ti se šališ? A ja mrtav ozbiljan. I niš otišli se okupat. Ona skinula tek majcu a ja več bio u boxericama. I tak se otišli kupat ja i ona....njoj je bilo jebeno ladno pa mi je poslije cijelu večer jebala mater zato kaj sam ju nagovorio da se idemo kupat....
Najjebenije mi je bilo kad me Tea molila taj dan da ja i Mario niš ne barimo kao da se čuva za nju. haha.
Da i taman dođem doma neznam kak uopče. I sve naparavim kaj sam trebo i stanem ispred kreveta i samo se srušim i počnem pišat od smijeha. Cijelu jebenu noč me vrtilo. I probudio sam se negdje oko 4 i 20. I nisam mogo spavat jer mi se jebeno pišalo a bilo me prpa ustat jer šta ak opet zviznem...al nekak sam uspio doć do wc-a. I nisam mogo spavat kojih 1h i negdje oko 5h čujem ja pijetlove kak kukuriču a niko mi nije vjerovo da sam ih čuo. I dobro nekak sam zaspo i probudim se nekak oko 9 i nešto. Samo sam se scimo i izletio iz kreveta. Al još sam osjetio kak me lagano pralo. I tak doručkujem ja sam i idem si točit neki kurac u čašu i sam pokraj čaše točim a stara me samo blijedo gleda.
I tak otišo ja na plažu pa je i Blaž došo do mene pa smo otišli do Ane na njenu plažu pa smo se s njom zajebavali. I sjednemo u birc i kaj bumo pili....pa vodu naravno...haha
I taj dan smo se ja i tea dogovorili da ak ju mario neće zbarit do kojih 22h da će ona njega. I niš otišli oni na plažu kasnije a mi do ovih svirača na plaži i tam se zajebavali. I upozno nekog tipa iz Varaždina a lik izgleda ko teški klošar a kaže da prolazi gotovo s 5.0. E a lik zna sve pjesme na pamet. Neznam ko je to bio izvalio al reko je da je ko đubox. hahha
I tam smo bili negdje do pol 2. Al kod slovenaca mi je nešto prebolesno. Svi moraju u 1h najkasnije doma krenut. Pa se negdje oko 1h pol rulje razišlo. Prebolesno.
Taj dan nisam kapi alkohola popio...aha vidite kak sam dobar. LoL
I sad moja zadnja večer....tj. to je bila subota. Izašli smo negdje oko pola 10. Sjeli prvo u jedan birc popili si nekaj a pošto smo tamo svaki jebeni dan već su nam počeli davat besplatnu cugu. Onda smo otišli na shark-vodka party u birc na plaži. E svi smo pili uključujući i moj buraz kojeg sam vidio prvi put da pije. Popio je ćak tri shark-vodke. Tam je bila Ana sa sestrom i sa sestričnom. A ova jedna frendica po cijeloj Barbarigi traži hrvate sojih godina. Ona ima 21 godinu a svi briju da ima 14 - 15 a bilo je onih koji bi joj dali i 13. Tak i ana još ne vjeruje da ima 21 godinu. I onda smo otišli na plažu ja mario i tea. a buraz marijana i arisu su ostali tam. i ovi se počeli tamo barit pa sam se ja vratio. Aris i moj buraz su igrali air-hockey. Pa su kasnije buraz aris i marijana špilali stolni nogomet dok smo ja i Ana pričali neš bezveze. i tak kad im je ponestalo para onda smo svi na klupicu otišli sjest. I tak pričam ja s Anom i sam se odjednom počeli barit. I tak do kojih 1h. A ona se stalno smijala jer nije mogla vjerovat da sam ja gotovo mlađi od nje dvije godine. A mene boli john. I onda su ovi htjeli doma ić jer im se spavalo. I tak smo krenuli lagano. A fakat je bilo prejebeno. I drugo se jutro ja dignem oko pol 9 jer mi je bilo jebeno vruče. Pa sam otišo negdje oko 12h do maria a on me pita kak to da ste se ti i ana barili...ja ono fakat nemam pojma sam se desilo odjednom. I dobro smo se kasnije najeli kod maria jer je njegova stara radila ručak. A mario je sav izgrižen po vratu jer ga je Tea uneredila...haha...al fakat izgleda ko da ima modrice....I tak se polako spremili i krenuli za zg...fakat mi je žao kaj sam otišo jer uvijek moram ić kad postane jebeno dobro....niš ljudi brijem da je to to. Još moram stavit par slikica samo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IN FLAMES – EVIL IN A CLOSET

We were one in words
You finished my sentences
I can never attract tomorrow
It pushes me aside

I sink in waters deep
Your presence kept me floating
Far from depths where secrets lie
Maybe in another lifetime
I could be the first you meet

I once read a poem
Held my breath
But that moment's gone
First time I felt life somewhat hurts
Need an option, a reason and some hope

Yell at me, i want to be your light that shines
But my ground's shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil in a closet

I to je to...očekujem komentare

Post je objavljen 24.07.2006. u 13:13 sati.