Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rhapsody666

Marketing

gothic subkultura

Krajem 70-ih godina, nezadovoljni punk i new romantics scenom, mnogi mladi ljudi slušaju bendove poput Bauhaus, Siouxsie & the Banshees, Joy Division, UK Decay, Sex Gang Children, Southern Death Cult, The Cure i sl. koji kasnije bivaju proglašeni «gothic» bendovima. 1981. otvara se «goth» klub The Batcave u Londonu, a uskoro se slični klubovi počinju otvarati diljem svijeta i polako se formira «gothic» scena.

Naziv «goth» dolazi od germanskog plemena Gota koje su Rimljani prozvali nekulturnim barbarima, a kasnije se koristi i za srednjovjekovnu arhitekturu (12. do 15. st.), te za književnost 18. i 19. stoljeća koja je fascinirana smrću i sličnim temama.

Ovu subkulturu odlikuje specifičan način odijevanja, najčešće u crnu odjeću (no ne nužno), i šminkanja, zatim originalni umjetnički pogledi na svijet, često fasciniranost čudnim ili morbidnim pojavama, određena doza depresivnosti i razočaranja u današnju mainstream kulturu. Religijska uvjerenja su najčešće agnostička ili ateistička s povećanim interesom za okultizam i drevne poganske religije, iako ima prisutnih i raznih drugih vjeroispovijesti. Česte su predrasude da su pripadnici ove subkulture sotonisti, da su auto-destruktivni, skloni samoubojstvu, da nose isključivo crnu odjeću, da se nikad ne smiju, da su opsjednuti smrću i vampirima i slično. Detaljniji uvid u ovu subkulturu pokazat će kako su sve to samo predrasude, i da se uvjerenja razlikuju od pojedinca do pojedinca


Post je objavljen 17.07.2006. u 19:57 sati.