Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/univerzum

Marketing

C.W. Leadbeater - Astralna razina 23. dio

Fotografija duhova

Ovom razredu pripada, takoder, jedna vrsta dje-lomične materijalizacije koja, s obzirom na stupanj, naravno, ne može proizvesti svjetlo koje bi mogli vidjeti. ali može utjecati na neke od ultravioletnih zraka, tako da manje ili više, da je jasniji otisak na osjetljivoj plohi poznat pod imenom ,,fotografija duha".
Ako se ne raspolaže s dovoljno snage da bi se Proizvela potpuna, gusta materijalizacija, ponekad dobivamo magloviti oblik koji pripada našem drugom razredu i u takvom slučaju ,,duhovi" obično upozora-vaju sudionike da ne diraju oblike koje se pojavljuju.
U rjeđim slučajevima potpune materijalizacije postoji dovoljno snage za održavanje nekog oblika barem za kraće vrijeme, kojeg se može vidjeti i dirnuti.
Kada Adept ili njegov učenik nalaze potrebnim da u neku svrhu materijaliziraju mentalno ili astralno tijelo, tada se ne služe svojim eteričkim tijelom, niti tije-lom nekog drugoga, jer znaju način kako se potrebna tvar može izvući iz astralnog svijeta, ili cak iz Akaše.
Podvostručenje
Jedna druga pojava koja je usko povezana s ovim dijelom našeg predmeta, jest podvostručenje. Ono se izvodi tako da se u astralnom svijetu stvori savršena mentalna slika predmeta koji se kopira i tada se oko tog obličja skupi potrebna fizička tvar. Naravno, ovdje se istodobno mora paziti na svaku i najmanju unutar nju kao i izvanjsku česticu tog kopirajućeg predmet Stoga je to pojava koja zahtjeva znatnu moć koncentracije
Ponekad su oni koji taj fenomen izvode, nesposobni zgusnuti potrebni materijal izravno iz astralne razine; tada je uzimaju iz originala koji tada, naravno, postaje lakši.

Projekcije

U literaturi prirodne filozofije često čitamo o pro-jekcijama pisama ili slika. Ovaj se eksperiment, kao i svaki drugi može izvesti na više načina. Adept koji nekome nešto želi priopćiti, može pred sebe staviti komad papira, stvoriti mentalnu sliku o pismu koja bi se trebala pojaviti na papiru i iz astralnog svijeta uzeti tvar s kojom tu sliku materijalizira; ili ako želi, isti postupak može izvesti na komadu papira koji leži pred
onim koji njegovo pismo treba primiti. To će mu biti
jednko lako izvesti, bez obzira kolika je medusobna udaljenost.
Treća metoda, koja se češće rabi i koja štedi vrijeme jest da se cijeli sadržaj pisma utisne u um nekog učenika i njemu prepusti izvođenje mehaničkog posla projekcije. Učenik bi u tom slučaju uzeo komad papira
i zamislio pismo napisano rukopisom Majstora, te tada pismo materijalizirao, na već opisani način. Ukoliko mu je teško istodobno izvesti obje operacije, naime, dovući tvar iz astralnog svijeta i izvesti da se pismo pojavi na papiru, može staviti običnu tintu ili malo obo-janog praha na stol, koji mogu biti lakše privučeni, budući da oni već jesu fizička materija.
Jasno je da bi posjedovanje jedne takve moći bilo opasno oružje u rukama nesavjesnih ljudi, jer se lako može krivotvoriti svaki rukopis, pa bi na uobičajeni način bilo nemoguće otkriti prijevaru. Učenik koji je u izravnoj vezi s nekim Majstorom ima uvijek pouzdane dokaze za to da li je neka poruka doista potekla od Majstora ili ne; za druge se osobe, dokaz nalazi samo u sadržaju pisma i duhu kojim ono odiše, jer rukopis kojega se može vješto krivotvoriti, nema kao dokaz apsolutno nikakvu vrijednost.
Glede brzine postupka, učenik za kojega je posao projekcije nešto novo, moći će odjednom, vjerojatno, ,,zamisliti" tek nekoliko riječi pa zbog toga neće brže napredovati nego kad bi pisao na uobičajen način; iskusna osoba koja si u mislima može predociti cijelu stranicu ili čak cijelo pismo odjednom, izvela bi taj posao s velikom lakoćom. S ovom se metodom
ponekad vrlo duga pisma izvode na seansama u neko- ! liko sekundi. Ukoliko treba projicirati neku sliku metoda je sasvim ista, osim što je ovdje apsolutno pot-rebno zamisliti cijelu sliku odjednom. Ako na slici postoji mnogo boja, zadaća, naravno, postaje kompli-cirana, jer boje najprije treba proizvesti, držati ih odi-jeljene jedne od drugih i postići točno iste nijanse miješanja kao kod originala. Očito je da ovdje postoji mnogo slobodnog prostora za vježbanje umjetničkih sposobnosti i ne smije se misliti da bi svaki stanovnik astralne razine mogao torn metodom izvesti jednako dobru sliku. Onome, koji je za života bio velik umjetnik, tko je naučio gledati i zna na što mora obratiti pozornost, sigurno će bolje uspjeti nego običan čovjek koji nakon smrti pokuša na astralnoj razini izvesti takvu projekciju.

Pisanje na ploči

Pisanje na ploči, u čijem su se izvodenju, pod točnom kontrolom uvjeta, neki od najvećih medija toliko proslavili, postiže se ponekad projekcijom, iako se češće
komadić pisaljke stavlja između ploča, a vodi ga ruka ,,duha" od koje se materijaliziraju tek vrhovi prstiju koji su potrebni da bi zahvatili pisaljku.

Levitacija

Pojava, koja se često događa na seansama, a jos česće kod yogina Istoka, je tzv. levitacija, tj. lebdenje ljudskog tijela u zraku. Ponekad se to dogada nekom mediju kojeg jednostavno podignu ruke ,,duha". Postoji jođ i druga, znanstvenija metoda izvođenja. Ona se uglav-nom rabi na Istoku, ali ponekad i ovdje. Okultnoj znanosti poznato je sredstvo za neutraliziranje, pa čak i preokretanje sile teže. Jasno je da se ispravnom primje-nom tog sredstva mogu lako izvesti sve pojave levita-cije. Bez sumnje je poznavanje te tajne omogućilo zračnim brodovima stare Indije i Atlantide podizanje sa zemlje, te pokretanje i upravljanje; i nije sasvim nevjerojatno da je poznavanje viših snaga prirode mnogo olakšalo posao dizanja golemih komada kamenja koje se rabilo pri gradnji kiklopskih zidina, piramida, te Stonehenge - konstrukcija.

Sablasne svjetlosne pojave

Poznavanjem prirodnih snaga koje astralna razina
stavlja na raspolaganje svojim stanovnicima, lako je, proizvesti svjetlosne pojave, bile one slaba fosfo rescentna ili bljestava električna pojava , ili čudesne svijetle kugle u koje se može hitro preobraziti izvjesni razred vatrenih elementarnih bića. Budući da se sve svjetlosne pojave sastoje samo iz eteričkih vibracija očito je da svatko tko zna kako te vibracije izazvati može po želji proizvesti bilo koju vrst svjetla .

Rukovanje užarenim predmetima

Uz pomoć eteričke elementarne esencije može se bez ozljeda rukovati užarenim predmetima, iako i ovdje ima različitih načina kako se to može izvesti. Najtanji sloj eteričke supstancije može biti tako preuređen da je apsolutno nepropustan za toplinu. Kad je ruka medija ili nekog sudionika seanse pokrivena s tim eterom, može krajnje opušteno držati u ruci užareni ugljen ili usijano željezo.



Post je objavljen 16.07.2006. u 16:16 sati.