Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mama44

Marketing

POST ZA RAZMIŠLJANJE...

Mediji su jaka stvar.I mačke na grani znaju kako djeluju na svijest čovjeka.

Idu otac i sin. Mali ugleda kamion za sakupljanje otpada, dva čistača ubacuju smeće, među inim, tu je zabasao i stari PC.
"Tata, tata, vidi, kompjutor isti k'o i naš!!" bezazleno će dijete.
Otac posramljeno spušta i onako ozbiljno i zabrinuto lice (očito ga muče neplaćeni računi), a dvojica čistača umiru od smijeha, držeći se za trbuhe i pokazujući prstom...
Otac odvlači sina...valjda zadnje zalihe daje za novi PC...

Elem, svi ste vjerovatno vidjeli tu reklamu, mislim da je od Ht-a, ili T-coma...
Nije bitno.Važno je, bar meni, nešto drugo:

1. kako odgajamo djecu - moramo li pod svaku cijenu imati baš sve što i drugi, živjeti iznad svojih mogućnosti? Da li stvarno djetetu treba priuštiti sve što imaju i drugi, e, a da se ne bi osjećalo manje vrijedno od drugih??

2. je li moguće da nakon svih povika na ruganje djece jednih drugima kad netko ima nešto staro - a znamo svi da je to ustaljena pojava u školama i ostalim dječjim okupljalištima - sad i reklame tretiraju istu stvar?? RUGANJE NEKOME ZATO JER IMA NEŠTO STARO I ŠTO NIJE "IN"??
Ne mogu vjerovati - reklamu sa Japancem koji je za vrijeme SP-a pjevao Hrvatsku himnu maknuli su radi "povrijeđenih osjećaja gledatelja" a ova je JAKO, JAKO DOBRA, edukativna, i, očito, vrlo isplativa.

3. možda manje, ali ne i nevažno...gdje se to odbacuje krupni otpad, gdje se odbacuju stari PC-i, između ostaloga?Ekološki, nisam sigurna da ni to daje dobru smjernicu, iako smo mi narod koji bi najradije i staru kadu utrpao u kontejner za kućni otpad...Vezano uz uvo zadnje, gledala sam dokumentarac o švedskoj tvornici, koja otkupljuje iz cijele Europe stare TV-e i PC-e, ručno, pazite, ručno skidaju sve dijelove koji se mogu koristiti u nekoj drugoj proizvodnji, radnici koji to rade i te kako su dobro plaćeni...jesmo li čuli za reciklažu? Pa, ako nismo, vrijeme je da naučimo upotebljavati ove sprave u koje svakodnevno buljimo, pače da nađemo korisne informacije, pa da mediji budu stvarno izvor dobrih informacija...

Naravno, psi laju - karavane prolaze...sve ostaje u našim rukama...



Post je objavljen 13.07.2006. u 12:25 sati.