Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/trecib

Marketing

Miševi, klokani i FooTooKit


Jeste li znali da je 77.56% statistika potpuno nepotrebno?

Bilo kako bilo, SP u Njemačkoj je srušilo mnoge rekorde, a najzanimljiviji rekord se odnosi na ljude koji su pratili utakmice- čak 5,9 mrld. ljudi (iliti 93 milijuna po utakmici (!!)). Najluđa nogometna nacija su Hrvati jer ankete (pouzdane) pokazuju da je svaku, baš SVAKU utakmicu pratilo čak 16,4 % Hrvata. Slijede Urugvajci sa 16,2 %. Uz to, Hrvati su proglašeni najluđim navijačima, a i jedni su od naroda proglašenih najodanijom nacijom jer je 41,2 % Hrvata pratilo utakmice Vatrenih. Ispred nas su Nizozemci i Argentinci.

Još jedan rekord - prodano je ogroman broj suvenira. Najzanimljiviji suvenir su vudu lutke koje se nalaze u paketu naziva FooTooKit. Paket sadrži nekoliko amblema i dresova različitih reprezentacija u koje možete oblačiti lutkice i 5 dugačkih igala kojima možete bosti zamišljenog igrača. Cijena je 20 eura, a prema nekim glasinama najprodavaniji je bio paket koji sadrži dres Rooneya. Mislim da se nitko ne bi čudio da odmah iza njega slijedi paket s dresovima Hrvatske izabrane vrste... (op. a.)


I još mali vic za kraj- Igrali klokani i miševi nogomet. Klokani pobijedili i izbacili miševe iz daljnjeg natjecanja. Jadni miševi se rasplaču od muke. Priđe klokan Mark do miša Stjepana i počne ga tješiti: "Nemoj tugovati, to je samo sport!". Miš Stjepan se razvedri i reče :"Nema veze. Evo ruka."

Post je objavljen 09.07.2006. u 18:18 sati.