Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/enigmaa

..............MATURALAC.............

...sve je počelo okupljanjem pred školom u čakovcu, i krenusmo na put oko četri sata...put je trajao i trajao,konačno smo stigli u solin, razgledali ostate antičke salone i krenuli dalje put trogira, po dolasku u trogir imali smo slobodno...pa razgledavanje trogira, bilo je par zanimljivih situacija dsa betmenom "časna sestra".....tu negde nam odlazi ines...no mi nastavljamo prema keštel štafiliću, smještamo se u naše kućice...večer su ljudi proveli na plaži...svirala se gitara,puno se popilo, ja i cimer bile na red bullima...išle rano spavati...

...drugi dan odlazak na brač...dolazak u split,o jea...vožnja trajektom, imam pogled, dobre sam volje...brač,brač, brač,....vračamo se nazat krepani, neki živćani neki dobre volje...druga večer opet na plaži...gitara...vino...more...društvo...cimer i ja na red bullima u sobi...odlazak na spavanje prije svih...
...treći dan odlazak iz hotela, pravac kanjon cetine ...rafting...nisam išla al po pričama drugih njima bilo fenomenalno...ja provela vrijeme s frendom iz 4.a...bilo ok...
...dolazimo u orebić u neki sjeban omladinski hotel...neki zadovoljni neki ne...sobama...oko ponoći selimo se u drugi hotel...konaćno cimer i ja dobivamo volju za izlaskom i opijanjem...no nema izlaska...druženje po sobama...

...e sad korčula...najljepši dio maturalca...prekrasan grad...super je tamo...slobodno popodne...neki spavaju, neki se kupaju, neki već piju...ja i cimer uživamo u sobi...odlazimo na kavu...dječak nam plaća tu istu kavu...većer neznam kak smo provele, al mislim da smo bile u sobi i cugale stellu, bilo fino...opet rano na spavanje...
...eh da tu poćinje dvo i po satna avantura vožnje brodom do mljeta...želuci već u grlu...a samo more oko nas...dolazimo na mljet...pješaćimo kojh kilometar i pol...i stižemo do brodice koja nas vozi na otok na jezeru...a na brodu nekaj najjebenije lepo kaj smo vidli na razgledavanju...neki dječak...veoma simpatičan...neki rasta man...bilo ugodno za oko,ako ništa drugo....

...večer je bila zahtjevna..cimer i ja smo si priuštile dva i pol sata hoda do orebića...do normalnog dućana gdi smo si konačno kupile blackia...naravno malo finjaka nije na odmet...a ipak je CIMERU CVJETU 18.rođendan bio ...rođendan je dočekala na plaži...u ponoć ljudi koji se u tom trenu nalaziše tamo otpjevaše joj pjesmu...bilo fora...a i CVJET je bio zadovoljan...otišla spavati oko pola 2...
...i zadnji dan...odlazak pravac dubrovnik...kaj se mene tiče jako lijep grad...samo ne dok 70 ljudi oko tebe jauće i neće ništa razgledavati...zato imam plan da jednom odem s društvom i u miru razgledam...i kava na stradunu bila fina...jeste da dođe 15 kuna...al je velika i fina...
...i onda na žalost povratak doma...dugo smo putovali...stajali na kavama...i došli u čakovec...i razleteli se...

...meni bilo jako ljepo,dosta zanimljivo, na trenutke ćak i poućno...o društvu neću,jer mi je društvo bio CVJET...i povremeno dečki i cure iz razreda...susjedni razred mi se dosta svidio kaj se tiće ljudi u njemu...i u mojem razredu sam se nekima zadivila, u neke sam se kao i uvijek razočarala...no oni koji su legende ostali su legende i na maturalcu...neki su ljubili...neki plakali...neki zaljubili...
....ja sam samo jedno od toga tri...i to dok sam dobila glupe mjehuriće(bamboocha) od alergije na sunce...
...hvala razrednicama 4.c i 4.d...bile su i više nego korektne...

Post je objavljen 05.07.2006. u 17:49 sati.